» » » » » Austin Mahone: "Justin Bieber'ın Gözaltına Alınmasına Fazla Tepki Vermedim."


Justin Bieber'a benzerliğiyle anılan Austin Mahone, Justin'in gözaltına alınmasıyla ilgili ilk kez HollywoodLife'a konuştu!
"Gözaltına alındığını duyduğumda fazla tepki vermedim çünkü aynı gün yeni single'ım çıkmıştı. Ama ben başkalarının hayat tarzını yargılayanlardan değilim."

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

14 yorum:

  1. sen kimsin ki zaten tepki göstericeksin justin'e

    YanıtlaSil
  2. BelieBer SmileR14 Şubat 2014 21:04

    gösteremezsin zaten, özenti austinn

    YanıtlaSil
  3. Buna sinir oluyorum tam bi özenti

    YanıtlaSil
  4. yukarıda yorum yapanların allah belasını versin :D

    YanıtlaSil
  5. aşağıda yorum yapanların allah cezasını versin :D

    YanıtlaSil
  6. Mal senin allah belanı vermiş zaten

    YanıtlaSil
  7. antijustinbiber15 Şubat 2014 18:54

    işte bir biberci vakası

    YanıtlaSil
  8. İşte bir salak anti doğru söylüyo kimki o austin tepki göstercek fazla konuşma

    YanıtlaSil
  9. justini severim ama auistinin tepkisinden sizene çocuk tepli verirken sizemi soracak mk ay belieberlr kzr tpki vrmm.s.ss.sds

    YanıtlaSil
  10. Bu çocuk kadar özenti birini görmedim . Ayrıca Cody Simson bu çocuktan daha iyiyken bile Cody daha az dinleniyor . Cody ' nin Pretty Brown Eyes şarkısını dinliyorum birde bu salağın Banga Banga şarkısını dinliyorum . Banga Banga kadar saçma bir şarkı yok .

    YanıtlaSil
  11. antijustinbiber17 Şubat 2014 20:12

    ne kadar konuşçamı sana mı sorcam

    YanıtlaSil
  12. antijustinbiber17 Şubat 2014 20:14

    idolü olduğu için özeniyo allahın bibercisi bunu da anlamıcak kadar malsan bibercisin işte beyinsiz

    YanıtlaSil
  13. BelieBer SmileR18 Şubat 2014 11:17

    amk micheal jacksonda justinin idolü o onu taklit ediyomu o biberi götüne sokarım değersiz pis anti

    YanıtlaSil
  14. BelieBer SmileR23 Mayıs 2014 12:58

    aradaki e harfi götüne girsin biberci vakasıymış salak

    YanıtlaSil