» » » Justin Bieber'a Bir İyi Bir Kötü Haber!


Justin Bieber'ın yumurta olayından sonra sınır dışı edilmesi için imza toplanmaya başlanmıştı. TMZ haberine göre bu durum ikilemde kaldı! Justin Bieber'ın bu durumuna iki türlü bakış var. 

Bazı kişiler Justin Bieber'ın ülkeden sınır dışı edilmemesini Bieber'ın olağanüstü yeteneği olduğunu ve ülkeye çok iyi derecede bir para kazandırdığını ve çok iyi müzik yaptığını söyledi.

Fakat bazıları ise olaya böyle bakmıyor. Söylenenlere göre bazıları, Justin Bieber'ın yaptıkları artık kabul edilemez ve ahlaksızlık olduğunu düşünüyor. Kendisi kötü niyetli bir şımarık ünlü olduğunu, bu yüzden en fazla 2016 yılına kadar ülkeden atılmasını istiyor.

Beyaz Saray'ın menajeri bu durum hakkında 250.000'den fazla imza toplandığını, yakında bununla ilgili açıklama yapacaklarını söyledi.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

46 yorum:

  1. Justin'i Amerika'dan atarlarsa aptallık ederler.Bir Directioner olarak bunu söylüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Lan millet sokaklarda neler neler yapıyor başkasının evini yakan bile var. bu çocuk yapınca dünyanın en ahlaksız kişisi muamelesini görüyor. belieber falan değilim hatta kendisini bile o kadar sevmem ama fazla abartıyorlar

    YanıtlaSil
  3. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 19:49

    Vee çoook doğru söylüyorsun:):):)

    YanıtlaSil
  4. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 19:52

    Aynen ya!Neden bu kadar abartıyolar?Dertleri nee?Justin bokunu yapsa suç oluyo anasını sattıklarım!!Yeter şu çocuğu rahat bırakın!:(:(

    YanıtlaSil
  5. Atın da bir güzel ağzınıza sıçılsın tamam mı ?

    YanıtlaSil
  6. Türkiye'ye gelirse sorun yok :Dd

    YanıtlaSil
  7. Yeşim bana cevap yazmadın mı amk :Dd Çok güzel kavga ediyoduk .s Yada yazdın ama ben göremiyom asasfdgh -,-

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar Justin tamam yetenekli müziği iyi ama kötü anlamda söylemiyorum 14 yaşında siz de ünlü olsanız siz de birden şımarırdınız hem 250000 kişi az değil . Bence atılmalı bu olaylardan ders almalı.(Belieberlar lütfen yanlış anlamayın kötü anlamda değil) yorumlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  9. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 20:57

    Ananı siktim haberin yok mal:P:P:PGit bak amına koyim.

    YanıtlaSil
  10. Belieber Değilim Ama12 Şubat 2014 21:21

    saçmalama justin'in yaptıkları malca olabilir ama o kadar serserinin yaptıklarının yanında bi hiç. bence bu durumun altında yatan asıl sebep tabi ki kıskançlık. yoksa justinden önce atılması gereken bir sürü insan var.

    YanıtlaSil
  11. belieber degilim12 Şubat 2014 21:58

    Ceza almaliydi ki zaten o gun o cezayi aldi ama hala yanindaki kiz ile takiliyor ve kiz sabikali kotu arkadaslar seciyor yanlis isler yapiyor yardim alsa bir faydasi kesinlikle olacaktir ama kendi karari tabiki onu seven hayranlarini da uzuyor fakat bunlarin hepsi kendi zararina olan seyler ve komsularini rahatsiz etmesi uyusturucu kullanmasi araba yarislari yapmasi tabiki de normal degil ama cok genc bir yasta unlu oldu ki eski Justin artik yerinde degil yerinde baska bir Justin var buna cok uzuluyorum acikcasi Amerika neden bu yastaki bir cocugun davranislarina bu kadar takti ki. Herkes onu elestriyor yargiliyor bu da onun icin uzucu bir durum umarim kendini yakinda toparlar ve daha fazla zarar vermez kendine kimse onun sacma bir sekilde olmesini istemez

    YanıtlaSil
  12. ya ben justini çok sevmiyom ama amerikada bunu milyonlarca genç yapıyo o yapınca niye bu ka göze batıyo herkes orda bunu yapıyo hatta daha kötülerini

    YanıtlaSil
  13. BelieBer SmileR12 Şubat 2014 22:22

    ahaha güldürdün kanki :D :D :D

    YanıtlaSil
  14. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 23:10

    :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  15. BelieBer SmileR12 Şubat 2014 23:18

    çatladım gülmekten ama 'ananı siktim haberin yokk ne güzel söyledin ya ama gerçekten gözümden yaş geldi o kadar güldümm :D :D

    YanıtlaSil
  16. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 23:24

    Bende senin Zeynep'e saydırdığın küfürlü yoruma çok güldüm hala gülüyorum:D:DHani dedin ya 'senin twitter'ını sikiyim' bende aynen gülmekten çatladım kanki:D :D :D :DNeyse en kötü günümüz böyle olsun:):))))))

    YanıtlaSil
  17. BelieBer SmileR12 Şubat 2014 23:28

    şebeklik olsun gülelim inan bana ben hergün arkadaşlarımı gülmekten öldürüyorum tabi onlarda benii okulu bu yüzden seviyorum zaten gerisi boşş ayrıca dediğin gibi en kötü günümüz böyle olsun :D :D

    YanıtlaSil
  18. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 23:33

    Belli oluyo zaten çok komiksin:DHani bide directionerlarla atışıyoduk ya sende şöyle dedin 'utanmasaydı götünü çekip atmazdı':D:DGülmekten koptuk kuzenimle panpa:D :D Bu arada bende okulu sevmem annem hadi yat erken kakacan diyip duruyo sonuçta yine mecburen kalkacaz:(:(Ama sadece arkadaşlar sayesinde okul neşeli oluyo:):):)

    YanıtlaSil
  19. BelieBer SmileR12 Şubat 2014 23:37

    sen yanımda bi gün dursan sağ kalmazsın yani gülmekten :D :D eskiden beri arkadaşlarım öyle der ki zaten şimdide diyolar çok komiksin falan ben bazen kendi kendime bile gülüyorum arkadaşlarım diyo delimisin kızım ne gülüonn e alışkanlık naparsınn ben öğleci olduğum için istediğim zaman yatıyomm en geç 4 mesela :D :D :D

    YanıtlaSil
  20. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 23:43

    Ohh ne güzel yaa:)Öğlenci olmayı çok isterdim hacı:(:(Bende gülmeyi çok severim çok ciddi insanlardan hoşlanmam arkadaş beni güldürecek sen gibi:):):)Banada arkadaşım ve kuzenim komiksin der.Ama sen kadar komik olduğumu düşünmüyorum:)bu arada whatsup yada sms'in var mı?

    YanıtlaSil
  21. BelieBer SmileR12 Şubat 2014 23:45

    o dediklerin taze bitti kanki twitter ve face var üzgünüm :D :D telefon numaranı ver dicem burdan veremezsin herkez alırr elimden bişr gelmez :D :D

    YanıtlaSil
  22. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 23:48

    Eee tabi 15 tatilde yaptın bende 15 tatilde yaptım şimdi bitti.Twitter mı açayım Face mi kanki?

    YanıtlaSil
  23. BelieBer SmileR12 Şubat 2014 23:49

    face aç daha iyi canısı bence tabi ama face açmandan yanayımm twittere o kadar bakmıyomm :D sadece justini tweetliyom o kadar :D :D

    YanıtlaSil
  24. Yeşim Sayrıs12 Şubat 2014 23:54

    Tamam hacı sağol:):)Annem sıkıştırıyo kalk artık diye.Zaten face daha iyi.Yarın hemen açıyım burdan konuşmakla olmaz.Yarın tekrar görüşürüz seni ekleyim faceden görüşürüz kanki by:D :D

    YanıtlaSil
  25. BelieBer SmileR12 Şubat 2014 23:55

    by canısı byy

    YanıtlaSil
  26. komuşusunun evine yumurta atttğı için sınır dışı ediyolarsa bende komşunun kapısının önüne sıçardım gizlice beni de sınır dışı etsinler

    YanıtlaSil
  27. bence kimsenin haddi değildir imza toplayıpta sınır dışı etmek isterse tüm amerika gitmesini istesin yinede Justın gitmemeli bu onun hayatı ne yapak isterse yapar bunu kim yargılıyabilir ki obama ya gelince her ne kadar justın ile arası iyi olsada bence imza toplatmak yerine biraz ailevi sorunları düzeltsin bence eşi ve çocukları olduğu halde beyonceye ki beyoncenibde eşi ve çocuğu var beyonceyin peşini bırakmalı bu normal bişey gözükebilir ama o başkan ve bence justının yaptığı gençliğin getirdiği enerjiden başka bişey değil suç olan ne ki amk

    YanıtlaSil
  28. kimin ne haddineki 19 yaşındaki bir genci yaptığı ufak tefek hatalar yüzünden sınır dışı etmek

    YanıtlaSil
  29. Amk bebeye bak senin twitterın bile yoktur :dd 3 yaşındaki velet gibi yazdığın yanıtlar yüzünden ne bildirim geliyo nede gözüküyo amk -,- Hadi buraya yaz.Küfür etmek için iyi bir gün :) (Lütfen bu sefer amk,sikerim) gibi basit şeyler kullanma traktör.Ben sana küfür etmeye yada küfür dinlemeye meraklı değilim ama bide karşıolık verince göt gibi kalıyon ya ona bayılıyorum canısı :D

    YanıtlaSil
  30. "Aman yea nasıl olsa herkes böyle şeyler yapıyor boşver eheehe" diyip geçsinler mi? dünyaca ünlü bir insandan bahsediyoruz.davranışlarına dikkat etmezse olacağı bu.yaptığı şeyleri "ufak tefek hatalar" olarak değerlendirenlerinde kafalarını çok beğendim.

    YanıtlaSil
  31. Bence ingiltereye gider ya .balmumu müzewindeki heykeli de cikrmislar zaten ya yeter be

    YanıtlaSil
  32. BelieBer SmileR14 Şubat 2014 00:00

    ama o zarar gördüğü için zaten yenisini yapıcaklar üzülme :D :D

    YanıtlaSil
  33. TÜRKİYE YE İTELEYENİ SİKERİM.

    YanıtlaSil
  34. BelieBer SmileR14 Şubat 2014 21:25

    sanane mk arkandamı taşıycan

    YanıtlaSil
  35. BelieBer SmileR14 Şubat 2014 21:28

    yaşıyomusun ?? :D :D :D

    YanıtlaSil
  36. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 17:00

    Evet canım zaten sen 3 yaşında olup veletlerle gezdiğin için veletlerin verdiği yanıtları bilirsin:D Sikk kafalı hala laf yetiştirecem diye uğraşıyo göt.Küfür etmek için iyi bi günmüş mala bak.O traktörle seni ezerim orospu çocuğu.Acaba kim göt gibi kalıyo at kafa!Ama ben sanada kızamıyorum çünkü sevgiye ihtiyacın var ee bende hayvanları sevdiğim için seni sevmeye karar verdim.Ama sen ''İT'' olduğun için sevemiyorum çünkü ben sürekli saldıran köpekleri sevmem:D :D
    Twetter'ım olsa nolur gerizekalıı?Ben senin saçma sapan şeyler yazmadığım için Twetter'ım yok açamayada gerek duymuyorum.Herkesin Twettwr'ı olacak diye bişi mi var?Benim face vardı zaten kapattım çünkü senin gibi gereksiz ibneler çok var.Bana amk basit küfürler etme diyo kendisi amk diyo salak yemin ediyorum gerizekalı...Kaliteli malsın şimdi git twetter'ına salak salak şeyler yaz yada Git 1d'nin posterlerini filan yala amk :D :D
    Birazda beynini kullan bebesin amk :D :D :D

    YanıtlaSil
  37. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 17:05

    Evet burdan kıza benzemiyor zaten haklısın arakadaşıda kendisi gibi bebe sanırım:D :D :D

    YanıtlaSil
  38. Aklından isityorum :D

    YanıtlaSil
  39. 1D mi severim ama işim olmaz,bana böyle uzun yazılarla gelme canısı.Okuyasım gelmiyor okumuyorumda zaten :D Yanlız son cümleni okudum harbi çocukmuşsun :)

    YanıtlaSil
  40. Belieber SmileR25 Şubat 2014 20:26

    kanka sende nerden bilecekler kullanmayı öğretmek lazımm :D :D :D

    YanıtlaSil
  41. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 20:39

    Evet sana bi beyin nakletmek lazım:D

    YanıtlaSil
  42. Yeşim Sayrıs25 Şubat 2014 20:42

    Walla başladım mı yazıyorum ister oku ister okuma sikimde bile değilsin:):)Burdan çocuk belli oluyo yemedi çünkü beynin yok ki kullansan:D :D

    YanıtlaSil
  43. o gelmezse ben oraya giderim aşkım yeterki birkere elini tutayım

    YanıtlaSil
  44. BelieBer SmileR23 Mayıs 2014 12:59

    açtınmı kanki :D

    YanıtlaSil