» » » Kristen Stewart'ın Stil Değişimi


Kristen Stewart kesinlikle tarzını en beğendiğimiz ünlülerden birisi!
Geçmiş yıllarda genellikle spor kıyafetleri tercih eden Kristen, şimdilerde gündelik hayatında yine havalı ve rahat kıyafetleri seçerken kırmızı halılarda daha ciddi ve kadınsı giyiniyor.

Galerideki tüm fotoğraflara göz atıp sonra favorinizi belirleyin! İşte Kristen'ın yıllar itibariyle kırmızı halı tercihleri:

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

6 yorum:

  1. abi kız tam benim gibi durmasını bilmiyo ve kezban benim kezbanım :DD

    YanıtlaSil
  2. Bütün ünlüler için söylüyorum kıyafet seçimleri acayip :D Özellikle lady gaganın. kristen nın da harika bir yüzü ve taş gibi vücudu var. Kıyafet seçimleri ona göre değil. Bence fiziğini daha çok açığa çıkaran ve göğüs yerine sırt dekoltesi olan elbiseler seçmeli

    YanıtlaSil
  3. PEKİ MODOCI KEZO BAŞKA NE YAPISINLAR ????

    YanıtlaSil
  4. Bana kalırsa Kristen'da ben buradayım diyen bir duruş yok.Fiziği ve yüzü nerdeyse kusursuz ama kızda sanki özgüven yok.Sürekli kamburumsu bir omuz,yan duran bacaklar,ucu havada ayaklar....Bunlar bu kız için uygun değil.Vücudunu ortaya çıkarmayı bilmediği sürece dünyanın EN iyi elbisesini bile giyse "Hey,ben ölüyüm." tavrı o elbiseyi söndürecek....

    YanıtlaSil
  5. ananı yapsınlar amk kızın fikrinden sanane?

    YanıtlaSil
  6. Ya bi sktirin gidin amk bi bok bildiğiniz yok boş boş konuşmayın muhteşem olmuş.<3 KRISBIAN

    YanıtlaSil