» » » » Lorde Müziğe Ara Mı Veriyor?


Lorde 2013 senesinde çıkardığı şarkılarıyla radyolarda ve YouTube'da çok popüler olmuştu.

Çoğu insana göre Lorde'un şuan yaşadıkları bir hayal, ama 17 yaşındaki şarkıcı insanların onun müziğinden bıkmasından endişeleniyor.

Lorde geçtiğimiz günlerde V dergisine verdiği röportajında şöyle konuştu;
"İnsanların her an radyoda Lorde çaldığını duymalarını istemiyorum, çünkü düşünüldüğünde bu çok saçma ve çılgınca bir şey. Yeni bir tarz oluşturana kadar artık insanlara benim müziğimden ara vermek istiyorum." 
Lorde ayrıca bu röportajında "Yaptığım şeylerden bıktım, artık sanki her gün aynı tarz müzik ve yaşam tarzını yaşıyorum gibi geliyor," diyerek müziğe bir süreliğine ara verme istemini yeniden duyurmuş oldu.

Sizce Lorde müziğe ara vermeli mi?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: