» » » Meryem Uzerli Anne Oldu!


Eski sevgilisi Can Ateş'ten hamile kalan Meryem Uzerli doğum yaptı. Güzel oyuncu bu haberi Facebook sayfasından kızının elinin fotoğrafıyla birlikte paylaştığı şu mesajla hayranlarına duyurdu:
"Hoşgeldin bu dünyada benim sevgili canim LARA UZERLİ.️ 10.02.2014 doğdun. Ben Allah'a o kadar teşekkür ediyorum ki sağlıklı dünyaya geldin!!! Ben Allah'a teşekkür ediyorum. Çünkü bana güç verdi. Seni birinci günden itibaren koruyabildim, yaşıyorsun!!! ve bu en büyük hediyem! Benim çok yakın arkadaşım Ana doğumda yanımdaydı ve tüm aileme, arkadaşlarıma ve SİZE teşekkür etmek istiyorum!!! Dilekleriniz için, sevginiz için, çok sağ olun..."

İyi ki doğdun Lara bebek!

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply