» » » Miley Cyrus'tan Kanserli Hayranına Mesaj Var


Miley Cyrus, birkaç gün önce Megan adlı kanser hastası olan bir Smiler için bir video paylaştı. Videoda söyledikleri;
"Merhaba, Megan. Ben Miley. Bu muhteşem mor peruğu senin için takıyorum. Şuna bak, bence bu renk bana yakışıyor. Sen ne düşünüyorsun? Sadece seni düşünüyor olduğumu bildirmek için bir mesaj göndermek istedim. Tüm sevgi, mutluluk ve duaları sana gönderiyorum."
Video;

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

6 yorum:

  1. ♫ Demiley ♫15 Mart 2014 00:13

    İşte görmeleri gereken şey bu kıyafetleri değil..!!! <3 Miley Ray Cyrus <3


    ∞SMİLER∞

    YanıtlaSil
  2. sadece her yerden çıkan antileri bekliyoruz simdi nerdesiniz ;D

    YanıtlaSil
  3. Yaptığı çok anlamlı. Miley'in sadece kötü yönlerini görmeyin sevgisiz antiler.

    YanıtlaSil
  4. İşte benim idolum <3

    YanıtlaSil
  5. asddsadsadsad15 Mart 2014 22:31

    Antiyim !! çünkü sevmiyorum kb tamam yaptıgı iyi bir şey ama açık giyinmesi hiç sevmiyorum

    YanıtlaSil
  6. ♫ Demiley ♫15 Mart 2014 22:33

    Görmeniz gereken şey bu kıyafetleri değil zaten bunu göre göre hala antiysen mal bir insansın demek..!! Aaa pardon biraz önce kullandığım insan kelimesi için özür dilerimm.!!!!!!!!!

    YanıtlaSil