» » » » Selena Gomez'in Stil Değişimi


Selena Gomez de genç yaşta şöhrete kavuşanlar yıldızlardan biri. Ödül törenleri, galalar derken kırmızı halıda sıkça gördük onu. Selena'nın son derece eğlenceli ve şık bir tarzı var. Risk almayı seviyor ama çoğu zaman harika görünüyor. 2007 yılında kırmızı halıda spor ayakkabı falan giyerken, son yıllarda tarzı gerçekten evrim geçirdi ve bunu sevdik!
Selena büyüdü, olgunlaştı ve tarzı da yıllar içinde onunla birlikte büyüdü. Genç yaştaki hayranları için zamanla bir moda ikonu haline geldi.

Tüm fotoğraflara baktıktan sonra favorinizin hangisi olduğunu bizimle paylaşın! İşte genç yıldızın 2007'den bu yana kırmızı halı tercihleri.


YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

38 yorum:

  1. Hepsi çok yakışıyor meleğime <3

    YanıtlaSil
  2. Taylor swift ile yapsaniz cok iyi olur

    YanıtlaSil
  3. SelenatorEzgi15 Mart 2014 19:31

    Hepside yakışmış <3

    YanıtlaSil
  4. Dürüst olucam her fotoğrafta bir şeyi yanlış buldum hersey tamam ya ayakkabıdan yada baska bir seyden eksik kalıyor ama anlayamadım. En çokta beyaz yakışıyor,tam bir melek. :D

    YanıtlaSil
  5. Giyinmeyi öğrenmiş gitgide çok daha şık olmaya başlamış başlarda kırmızı halıya çok özensiz çıkıyomuş bence.

    YanıtlaSil
  6. ♫ Demiley ♫15 Mart 2014 20:31

    Gittikçe şık giyinmeye başlamış :)) güzelll <33

    YanıtlaSil
  7. Siliğna gomez15 Mart 2014 20:42

    Benim tarzım da selenanın ilk giyddipiği kıyafetler gibii

    YanıtlaSil
  8. Espritor melekl15 Mart 2014 20:45

    Geldikçe kötümü giyiyodu yanii hahah espri yaptım gıdıklada gülüyimm

    YanıtlaSil
  9. Belieber SmileR15 Mart 2014 20:56

    sely'nin önceden giydiklerini şimdi ben giyiyorum 21 yaşındaki halimi şimdiden görüyorum o zamn zaten tarzım sely'ninkiyle aynıı

    YanıtlaSil
  10. Belieber SmileR15 Mart 2014 20:57

    hahaha güzeldi melek :D :D

    YanıtlaSil
  11. KCA 2012 ve TCA 2012 cok iyi

    YanıtlaSil
  12. Tarzını çook iyi biliyor.

    YanıtlaSil
  13. Belieber SmileR16 Mart 2014 20:10

    beyni baatlamış ve laf soktuğunu sanan şapşal hayvann

    YanıtlaSil
  14. Belieber SmileR16 Mart 2014 20:11

    ismi mal olan kişi söylüyo bunu

    YanıtlaSil
  15. O ismi senin mallığını belirtmek etmek için koydum canım yanlış anlama.'! :D

    YanıtlaSil
  16. Laf soktugunu sanan mı ?Evet soktum Laf fazla girmiş herhalde. Farkettim de saydırmışsın.. :D Şapşal hayvan mı : D : D güldürdün :))) Bide beyni patlamış :D :D :D şuan kullandığım isim aslında tam sana uygun :D zaten senin için koydum o ismi ( slk ):D Bu arada şuan bana kullandığın tüm küfürleri çevir götüne sok. :) Neyse ki ben o kadar kufur etmedim farkındaysan zaten sen farketiim de dier haberlerde de nefessiz küfürü saydırmışsın. bana yazdıgın cevaba da pek şaşırmadım zaten :)

    YanıtlaSil
  17. Belieber SmileR18 Mart 2014 11:41

    bi siktigit mk kişilik sorunu yaşıyosun kendinle beni karıştırma mal sen göt lalesi

    YanıtlaSil
  18. Belieber SmileR18 Mart 2014 11:45

    senin laf sokma anlayışın bumu 5 yaşında çocuklar gibisin evet şapşal hayvan sen oluyorsun yani kendini tanımıyomusun mk kullandığın isim sana çok yakışmış aslında tamda seni anlatıyo slk ergenler gibi yazmışınn ben idollerime laf atıldığında küfür ederim sinirden anlamdınmı got beyinn bide senin gibi spastiklerle uğraşırkenn farkındaysan küfür ettiğim kişiler banada küfür ediyo sana sadece benmi batuyorum ruh hastası git ders çalış ibne

    YanıtlaSil
  19. ne kişilik sorunu mk salağı:D göt lalesi dermiş bide orospu bak şimdi koydugum isim tam senlik lan :D ? mk ergeni kapa ceneni.!

    YanıtlaSil
  20. Belieber SmileR19 Mart 2014 22:36

    amk ben sana idolume laf attınmı dedim attıkları zaman küfür ediyom orospu sensing götü delik travesti suratt hadi git senin seviyene düşemem kendi mallığınla uğraşş sikik orospuu

    YanıtlaSil
  21. Belieber SmileR19 Mart 2014 22:38

    koyayım olmayan aklınıza harbi malsınız götünüzü sikem sizin espriyi yapana bişi demezsiniz ben güldüm diye zorlandınızsik beyinlilerr

    YanıtlaSil
  22. ''idollerime laf atıldığında küfür ederim sinirden anlamdınmı'' diyen arkadaş biz idolüne laf etmeden küfür etti :) bu söz senin orospu çocugu bu söz senin mk malı git bi bak travesti diyen leze bak piçç !!!

    YanıtlaSil
  23. sus bi mk ben sana küfür etmeden sen başlattın ? saydırdın küfürü bende küfür etmek zorunda kaldım mk beyinsizi !!

    YanıtlaSil
  24. Belieber SmileR19 Mart 2014 22:57

    banada aynısı oluyoo önyargınızz ççok fazlaa

    YanıtlaSil
  25. Belieber SmileR19 Mart 2014 22:59

    cezamısın olum sizlemi uğraşcam bi siktirin gidin götünüzde zormu var amınıza koduklarımın piçlerii

    YanıtlaSil
  26. senin ön yargın benden daha fazla canım kb ben daha kufur etmeden saydırdığına göre ? !!!

    YanıtlaSil
  27. mk kevaşesi doğruyu söyledim diye hemen kufur etmeye başladın ya ? :D piç kurusu kapa ceneni ergen diyo bide sg ergen olan ben değilim asıl sensin mal !

    YanıtlaSil
  28. Belieber SmileR19 Mart 2014 23:07

    doğruyu söylemişş sen o zaman kendi doğrulanla yaşa şimdi gitt

    YanıtlaSil
  29. Belieber SmileR19 Mart 2014 23:07

    hakettiniz mk melek espri yaptı bende güldüm siz niye zorlanıyonuzz

    YanıtlaSil
  30. senin gibi biriyle konuşup zamanımı harcaktansa doğuralımlarımlar yaşarım :) idolerime laf atıldığında küfür ederim sinirden anlamdınmı diyen sensin zaten :)) !! bb

    YanıtlaSil
  31. Belieber SmileR19 Mart 2014 23:10

    hehe canım hadi byy

    YanıtlaSil
  32. sende bnm şuanada dek ettiğim kufurleri hakkettin! sen niye zorlanıyon ? !

    YanıtlaSil
  33. Bn zamanım çokk değerlii deme dim ki ? :D sadece pslikler için biraz zaman ayırmıştım bak oda sana gitti daha fazla uzarsa bu zamanı sana daha çok harcarım daha fazla ugraşırsan cnm :)

    YanıtlaSil
  34. Çok cahilsin keşke ölsen22 Mayıs 2014 23:15

    Çok salaksın ne uğraştın milletle sanane abi istediğine güler harbi mal başka bişey demiyorum malsın mal

    YanıtlaSil
  35. Salaksın Lan sen :D22 Mayıs 2014 23:15

    idolune mi laf attık piç sankı sen çok normal konusuyon mk ibne diyene bak sg orspu.! Göt beyinmi mk senin olmayan beynini siksinler kevaşe !

    YanıtlaSil
  36. mal işte ne beklersin :D

    YanıtlaSil
  37. aha bayat esprilere gülen mal insan :D

    YanıtlaSil
  38. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:16

    .baskaları der ona laf etmezsiniz! ben derim bi yerinizde batar..!! sizin benle derdiniz ne lan ?_ :D hem sanki yıllar geçtikce güzelleşip şık giyinmeye başlamamış mı ? !! ilk başdaki hallerinde o kadar şık değil..!! ... git o salakça esprilerini baskalarının yorumlarının altlarına yap..!!! Örnek mesela lala diye biri var oda gitgide şık giyinmiş demiş git oraya yap esprilerini.!!

    YanıtlaSil