» » » » Two and a Half Men'den Ayrılıp Dine Yöneldi


Two and a Half Men dizisinden ayrılmasının ardından geçen yaklaşık bir yıl sonrasında Angus T. Jones, halen dizide geçirdiği zamanını eleştiriyor.

Jones ayrıca artık inancına odaklanabildiğinden diziden ayrıldığı için memnun olduğunu söylüyor.
TV Guide’ın haberine göre KHOU TV’ye konuşan Jones, “Dizide olmak ve birçok insan için ciddi problemlerin olduğu dünyamızdaki konuları hafife alan bir şeyin parçası olmak benim için zordu. Ben maaşlı bir iki yüzlüydüm çünkü bundan memnun değildim ve halen bunu yapıyordum” dedi.

2012 yılında Forerunner Chronicles dini organizasyonu için kayda alınmış bir video ortaya çıktı. Videoda Jones, Two and a Half Men dizisini “pislik” olarak nitelendirdi ve dizide daha fazla çalışmak zorunda olmasın diye izleyicilere diziyi izlememeleri çağrısında bulundu.

Diziden ayrıldığı için mutlu olan Jones, fakat dizinin yaratıcısı Chuck Lorre’yi eleştirdiği için pişmanlık duyduğunu da itiraf etti. Jones, “Bu, onun bebeği ve ben bebeğine hakaret ettim, bununla ilgili olarak üzgünüm ama diğer taraftan söylediğim şeyi söylemekten pişmanlık duymuyorum” dedi.

 

***
TurkishNY

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply