» » » Miley Cyrus Uyuşturucu Dedikodularına Cevap Verdi


Nisan ayında hastaneye kaldırılıp bazı konserlerini iptal eden Miley Cyrus, önceki gün Bangerz adını verdiği tura geri döndü. Londra konseri sırasında hastalığı hakkında da konuşan Cyrus, uyuşturucu yüzünden hastanelik olduğu iddialarını yalanladı.
"Aşırı dozda hap almadım Doktor sinüs enfeksiyonu için bana boktan bir antibiyotik ilaç verdi ve ona alerjim olduğu ortaya çıktı. Şimdi her zamankinden daha iyi hissediyorum. Kendime bakmam hakkında birçok şey öğrendim. İki hafta boyunca yatakta yatmaktan başka hiçbir şey yapmadım. Bu hayatımın en sefil iki haftasıydı."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum: