» » Selena Gomez'e Annesinden Süpriz!


Henüz hiçbir magazin sitesine düşmeden önce Selenator'lar bu bilgiyi hemen Twitter'da yaydı! Ne kadar doğru henüz kimse bilmiyor çünkü ne Selena ne de Mandy bu konu hakkında bir açıklama yaptı. Ama RDMA'da -Radio Disney Music Awards- çekilen bir fotoğrafta Mandy'nin karnı oldukça şiş görünüyor. Bunlar kilo değilse, Selena'ya yeni bir kardeş geliyor demektir!





Selenator'lardan Yorumlar:

RDMA'daki bazı insanların onaylamasına rağmen Selena açıklama yapmadan buna inanmam.
Mandy hamile! Vuuuuuu. Selena, abla oluyorsun!
Eğer Mandy hamileyse Selena adına mutluyum.
Bu doğru, Mandy hamile! Brian ve Selena adına mutluyum!
Selena ve annesi Mandy'i tebrik ederim! O hamile ve Selena abla oluyor. Ahh, bu çok sevimli.
Çoğumuz Mandy'nin hamile olduğunu biliyoruz ama Selena'nın açıklama yapması için sabırsızlanıyorum. O inanılmaz bir abla olacak.
Mandy hamile mi? Aman Tanrım, şuan ağlıyorum! Eğer bu
doğruysa, çok mutluyum!
NEFES ALAMIYORUM. AMAN TANRIM MANDY TEKRAR HAMİLE. SELENA ABLA OLACAK...
Neden Selenator'lar ve Jelenator'lar Mandy'nin hamile olduğunu söylüyor? Belki de bu sadece biraz yağdır. Hiç belli olmaz.

Umarız Selena'nın daha cinsiyeti belli olmayan yeni kardeşinin sonu da annesinin karnında ölen kardeşi Scarlett gibi olmaz.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

31 yorum:

  1. Selena bebeğim abla oluyorsun !!! <3

    YanıtlaSil
  2. Oyşş. Çok güzel bi haber bu :)

    YanıtlaSil
  3. Sevindim ya :)

    YanıtlaSil
  4. Eğer yine bu bebek için de anticiler "ölsün" derlerse karşıma çıkana çok fena söverim.Gerekirse döverim o derece.En son Selena abla olacakken beddua etmişlerdi ve bebek düşmüştü.Selena ve ailesi kahrolmuştu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pislik antiler!ben onların antiliğine saygı duyuyorum ama o bebeğin bir suçu yok bırakında selena ablalık duygusunu yaşasın

      Sil
    2. bence yine beddua ederler facebookta anti lux sayfası olduğunu düşünürsek...

      Sil
  5. Selenanın sevineceğini nerden biliyorsunuz sonuçta çocuk üvey babasından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen özürlü müsün? selena'nın kardeşi öldüğünde ne kadar üzülmüştü. sence sevinmez mi buna ya?

      Sil
    2. Sus lan ?!!

      Sil
  6. Yerim seni kardeşinide yerim hepinizi yerim ben :D Justinide yerim :D jerry yide yerim töbest (çarpıldı) sustum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ben de hepsini yerim. Jerry de dahil asdsgfhfj :D (valla cehennem bekliyo beni -_- :D )

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Allah belanı versin senin.Ve böyle diyen herkesin.Daha doğmamış bebekten ne istiyorsunuz ya? DAHA DOĞMAMIŞ BEBEK.Onun suçu ne? Bir doğmamış meleğe "ölsün" diyecek kadar iğrençsiniz siz.ALLAH SİZİN BELANIZI VERSİN TAMAM MI? O bebek suçsuz masum bir melek sadece.Bütün bebekler öyledir.Gözünüz kör olmuş yazık! TİKSİNİYORUM SENDEN.

      ADMİN ŞU YORUMU SİLER MİSİN ÖLÜM HAKARETİ İÇERİYOR RAHATSIZ OLUYORUZ!!!???

      Sil
    2. selenayı sevmek zorunda değilsin ama daha doğmamış kardeşine ''ölsün'' diyebilecek kadar bencil olmamalısın

      Sil
    3. Keşke sen de ölseymişsin. Senin gibi özürlülerin olduğu bi dünyay gelicek bu bebek için üzülüyorum. Ne kadar şerefsiz, ne kadar pisliksiniz ya! Yazık lan yazık. Umarım bi gün senin için veya büyüdüğünde olucak çocuğun için de aynısını söylerler. ÖLSÜN! Daha doğmamış masum bi meleğe bile ölsün diyecek kadar düştüysen sen öl. Allah rızası için öl! Sen ve senin gibi YARATIKLARDAN TİKSİNİYORUM! Sen neden bu dünyaya geld,n ki? Söylesene! Alın alınma umurumda değil- eğer o***pu olmak için geldiysen s**tir git! LANET GİRSİN SANA PİS DOMUZ BEYİNLİ YRATIK!!!!

      Sil
    4. Arkadaşlar kavga etmeye gerek yok kötü söz sahibinindir.Böyle insanlar empati kuramıyorlar kendi hallerine bırakalım Selena mutlu annesi mutlu siz neden karışıyorsunuz ki?
      Selena'nın çektilerini görmediniz mi?

      Sil
  8. hayırlı olsun selena abla oluyon :) bu arada demi lovatonun türkiyeye gelmesi için imza topluyoruz hadi türk lovaticler destek olun http://imzakampanyam.com/turkish-lovatics-wants-demi-lovato-concert-imza-kampanyasi

    YanıtlaSil
  9. İNŞALLAH ÖLÜR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki bu kadar vicdansızsınız.... insanlık ölmüş resmen

      Sil
    2. ulan piç kurusu ben senin orospu ananın karnındaki doğmamış kardeşine laf atsam nasıl olur?

      Sil
    3. inşallah eben ölur orospu çocuğu siktirtme belanı

      Sil
    4. anan yanımda domalmasını istemiyorsan sus

      Sil
    5. seni ben havada uçarak sikerim sus

      Sil
    6. Aynı durumda sen olsaydın inan çok üzülürdün.Lütfen Selena'yı biraz anlayışla karşılayın biraz ''empati'' kurmanızı rica ediyorum onun size ne zararı oldu?

      Sil
  10. kardeşi doğdu ismi gracie elliot teefey♥çok tatlı değil mi https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/999381_621391611206626_812091492_n.jpg

    YanıtlaSil
  11. Jelena anticisiyim ayni zamanda selenani. Son klibinde rihannaya fazlasiyla ozendigi ingiliz gazetelerine bile cikti orospu oldugunuda biliyorum son filmden simdi bana o mu yazdi demeyin cahiller begenmezse baska bir sey yazdirabilir. Bu hakki var ama kardesine laf atmayin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynn orospu selena

      Sil
    2. Ohaa yerim selenatorleri sikriz navysss

      Sil
    3. dogru ama klipleri selena yapmıyor ki belkide rihannayı idolü olarak görüyor olamaz mı? rihannaya özenen tek kişi selena değil rita orada rihannaya özeniyor ona niye birsey demiyorsunuz?ayrıca ne orospuluğunu gördün söyler misin?

      Sil
    4. o kadar eziksinki sana katılan hiçkimse olmadıgı icin kendi yorumunu kendin yanıtlamıssın.bakın yorumu 7:13'te yapmıs cevap 7:15'te gelmis. ağır issizsin :D

      Sil
  12. Hakli Navyyyyyy xx

    YanıtlaSil