» » » » Justin Bieber'ın Stil Değişimi


Justin Bieber'ın tarzı yıllar içinde kesinlikle değişti. O, saçlarını yana doğru tarayan genç bir çocuk olarak başladığı kariyerinin son zamanlarında, rahat bir görünüme sahip bir süperstara dönüştü. Justin büyüdükçe tarzı da onunla birlikte gelişti ve kişiliğini yansıttı.

Stil evriminin tamamını görmek isterseniz galerimizde bulunan, 2009'dan bu yana Justin'in kırmızı halı ve galalardan olan fotoğraflarını inceleyebilirsiniz.

Ayrıca tüm fotoğraflara göz attıktan sonra Justin'in bu zamana kadar en beğendiniz stilini de bize bildirin!



Caner Ünal

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

104 yorum:

  1. ♥♫_Demilena_♫♥1 Nisan 2014 18:37

    Her fotoğrafında yakışıklı :) <3 ^_^

    YanıtlaSil
  2. ♥♫_Demilena_♫♥1 Nisan 2014 20:37

    Bu yıla kadar degisim fotoları bnde acılıyo ama ?

    YanıtlaSil
  3. giyim tarzı daha çirkinleşmiş bene

    YanıtlaSil
  4. Sen tarzdan ne anlarsın

    YanıtlaSil
  5. Bu stil degisimi degil sadece duyuyor :D

    YanıtlaSil
  6. pantolon giderek düşüyo

    YanıtlaSil
  7. hahaha aynen

    YanıtlaSil
  8. Belieber SmileR3 Nisan 2014 21:11

    büyüdükçe değişiyor

    YanıtlaSil
  9. Belieber SmileR3 Nisan 2014 21:12

    justinin tarzıyla benimki aynı :) :) :)

    YanıtlaSil
  10. Oflama salak kız yanlışını düzeltmiş

    YanıtlaSil
  11. Salak kız derken burda salak sen oluyon yanlış anlama salakkk

    YanıtlaSil
  12. Belieber SmileR4 Nisan 2014 11:57

    ne of be

    YanıtlaSil
  13. Evet ne sandın burda senden başka salak varmı hı var demilena da var her şeye maydonoz olan salak allahın salakları

    YanıtlaSil
  14. Bana bak ona hic bir sey deme....! O, iyi biri hemde yorum atmak sana ait degil anladinmi! ne istiyorsun!? Ben istedigim yere yorum atarim oda tamammi sana kalmamis derdi simdi terk et burani!

    YanıtlaSil
  15. canim burda bir kiz selin isimli sana neler dedi senin bana yapdigin gibi bende seni savunndum :)

    YanıtlaSil
  16. Saol canım benim çok teşekkür ederim :) <3

    YanıtlaSil
  17. Mk malı sg lan burdan senin gibi gelip insanları yargılamıyoruz en azından defol istediğimiz yere yorum yaparız batıyomu ? !!!

    YanıtlaSil
  18. Helal be canım gördüğüm en güzel ve en doğru yorumdu çok teşekkürler :) <3

    YanıtlaSil
  19. Hep pantolonlu giymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka ne giyseydi kırmızı halıda

      Sil
  20. Birsey degil sen beni ddestekledin bende seni :)☺♥

    YanıtlaSil
  21. Amk malı burdaki tek demilena senmisin ga salak olduğunu kabulleniyosun yanii ben sana dememiştim oysaki yarası olan gocunur allahın ergenleri hepinizin amına koyım sikimde bile deilsiniz göt delikleri sizi

    YanıtlaSil
  22. Ayy beni kankisine ispiyonladı hii çok korktum mk dövecek beni .ssss mk hangi şehirdesiniz lan ben istanbuldayım gelin bi güzel sikiyim sizi orospular adamsanız gelin olmadı ben gelirim göt bokları sizi

    YanıtlaSil
  23. Sana baksın belediye götçük

    YanıtlaSil
  24. Amk salagî zaten burda tek demilena isimli benim... Bana dedin aslında dimi ben ustune gidince Dönek lik yaptın mk bebesi :D zamanın degerli olaydı bana laf atmazdın defol :D Got deligi senin gibi mallara denir
    :) baştan laf atmıycaktın ne smiler beliebere nede bana sen istedin :D kevaşe :D

    YanıtlaSil
  25. Ayy yazık anca orspluk yap ezik siktir kendini sen .s alışmışsındır artık :D mk fahişesi tam bi kevaşesin sen piç

    YanıtlaSil
  26. Bana bak amk siktir isine gucune bir daha yazarsan kezban sin!

    YanıtlaSil
  27. Of cok gotu oldu....Peki Facebook'un varmi

    YanıtlaSil
  28. Got suyu kiz siktir git Bende Istanbuldayim amk AT kafa seni oyle sikerip pic......Git be gotden veren............Got boku senin gibi olur simarik Yazma bir daka sikiyim ananninda seninde agzini ki seni dogurmus!!!!!

    YanıtlaSil
  29. Aynen hak etti ama :D var ama dondurdum yani kapalı sayılır sınavlardan dolayı :/

    YanıtlaSil
  30. Adamsan bağcılara gel yarın sikecem götünü orospu sen sikilmeyi hak ettin ki çok sikildinde yazıyon böyle şeyler bide ben sokacam sana yaran deşilir orospu

    YanıtlaSil
  31. Çok yaptında biliyosun orospuluk ne demek salak ergene bak gelmiş bana ne diyo ikinizinde götünüzü ayrı ayrı sikecem allahın bebeleri bana kafa tutuyolar karşıma çıkmazsanız adam değilim orospucuklar sizi kerhanedenmi kaçtınız bide bu iyiydi diyo 3 yaşında bebeler gibi ordan burdan öğrendiğin küfürleri gelip bana diyo bu iyiydi diyo sikimin başları sizi hepinizin ayrı ayrı götünü sikecem bulacam sizi beyinsizler 15 yaşındaki ergenler sizi ben 20 yim sizi bulup sikmezsem adam değilim

    YanıtlaSil
  32. Sikime bak üstüme gelmişde döneklik yapmışım ben senin gibimiyim mk. Üstüne gelmiş sendenmi korkcam mk üstüme gelirsn yararım amını senin görürsün küçük orospu sni siz kimsiniz lan sizin dokunulmazlığınızmı var sikim sonikler sizi babanız keşke peçeteye boşalsaymış sizin gibi döl israfları çıkmazdı geberin ergenler bana daha cevap vermeyin siZle uğraşamam ayrıca ben zamnım değerli demedim öküzcük seni

    YanıtlaSil
  33. Amk pic kurusu burda ne anneye nede baba ya laf edemessin donek karı sen bu konuyu ne kadar dewam edersen bnde dewam ederim !!!! Senin zaten amın yarılmıştır yarılcaga kadar alısmıssındır kendini siktirmeye orospu olmayan beynin

    YanıtlaSil
  34. :D 20 yasındaymış kevaşe fotonu at ? Gel bul mk herifi ben senin gibi hergun siktirmiyorum kendimi orospu got !! 20 yaşındasın da burda ne işin var evde mi kaldın sen mk :D mk bebe si sen kendini ne sanıyon lan. " gelmis bana kafa tutyolr.s" diyosun evet cnm haklısın orospulukda sana kimse kafa tutamaz. :D

    YanıtlaSil
  35. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 10:30

    Boşuna deme zaten kezban.d sadece hala seviyesini düşürme çabalarında o kadar. :D

    YanıtlaSil
  36. Efe seni sikecekk6 Nisan 2014 12:19

    Anladım seni kerhanede yapmışlar yaZık milletin orospuluğunu ben çekiyom mk salağı fotomu atmıyom istersen inan doğru her gün siktirmiyon her saat başı siktiriyon daha geçen ağlıyodun herif sana vermedi diye ne çabuk unuttun senin götün kalkmış 20 oldunmu hemen kocaya gidersin bana evde kalmış diyon anladım karakterini senin için 20 evde kalmış oluyo merak etme senî kimse almaz alsada yama yapar gene siker seni küçük fahişe seni senin gibi beynemazla aynı ülkede yaşıyom yazık git baban sana kerhanede iş bulsun mk bedavaya siktirme bari bidaha sana cevap yaZmıcam istediğin kadar afkurursun sikimde değilsin koydum o yarılmış amına sen beni ayakta sikene kadar ben senin götünü yarmış olurum dikkat et senin gibi salakla muhatap olduğum için beynime tüküriyim ergen kurusu senin gibi orda burda siktireceğime evde otururum daha iyi annene de 20 olunca koca bulsun sana aman evde kalma .ss buda son cevap eğer cevap yaZarsan en adi orospusun ki zaten öylesin buda son siktigit mk

    YanıtlaSil
  37. Belieber SmileR6 Nisan 2014 12:26

    kız ha selin malıyla uğraşma onlan bende kavga etmiştim bırak o salağı

    YanıtlaSil
  38. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 12:29

    Ne çekiyosak selinlerden çekiyoz bizde yeter artık bıktım !

    YanıtlaSil
  39. Sende ayrı bi dert amına koyım

    YanıtlaSil
  40. Belieber SmileR6 Nisan 2014 12:31

    bi siktigit mk

    YanıtlaSil
  41. Belieber SmileR6 Nisan 2014 12:32

    bırak o malı anca küfür eder bide bana diyodu küfür ediyon diye salak o salak

    YanıtlaSil
  42. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 12:35

    son bi cevap yazcam ben ona 1 dk sikcem belası piçin !!!

    YanıtlaSil
  43. Doğru etmiyonmu amk sizle uğraşamam

    YanıtlaSil
  44. Belieber SmileR6 Nisan 2014 12:38

    hehe mk biz sana uğraşmı dedik mal amına defol git

    YanıtlaSil
  45. İstdiğini yaz siklemiyorum seni

    YanıtlaSil
  46. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 12:41

    hee ondan hala burdasın :D

    YanıtlaSil
  47. Belieber SmileR6 Nisan 2014 12:41

    kız bırak şu malı yaa mal o mal bırak sürtüğü

    YanıtlaSil
  48. Belieber SmileR6 Nisan 2014 12:54

    oha harbimi la

    YanıtlaSil
  49. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 12:56

    valla dedi ''lezsin sen karıların götünümü süzüyon'' dedi. Al bak şu haberde http://www.magazinee.net/2014/04/jennifer-lopez-dikilen-en-ksa-elbiseyi.html

    YanıtlaSil
  50. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:06

    oha ne uğraşıyoki sizle zoru ne

    YanıtlaSil
  51. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:08

    bende anlamadım ki bu önce smiler beliebere laf attı sonra arada bana laf attı böyle dövüş cıktı işte :D

    YanıtlaSil
  52. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:10

    haberle alakası olmayan yorumlar

    YanıtlaSil
  53. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:12

    lordeyle ilgili bi haber vardı orda da dalaştı bu bana :D aynen haberle alakası yok yorumların:/

    YanıtlaSil
  54. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:13

    herneyse boşver salağı

    YanıtlaSil
  55. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:13

    Aynen

    YanıtlaSil
  56. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:14

    lan inanmıyorum attığı iftiraya bakk harbi geri kafalı üstelik tanımıyoki kızı çüşş

    YanıtlaSil
  57. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:16

    Baş belasımısın sen mk defol şurdan..!!

    YanıtlaSil
  58. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:17

    Aynen tanımadan işte iftira atıyo salak mıdır nedir gitmedi bi türlü burdan

    YanıtlaSil
  59. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:20

    o ne demek

    YanıtlaSil
  60. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:23

    lez mi ne demek ?

    YanıtlaSil
  61. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:24

    https://www.facebook.com/nisa.aytekin.09?hc_location=timeline bu sen değilmisin

    YanıtlaSil
  62. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:25

    hayır

    YanıtlaSil
  63. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:27

    hıhı

    YanıtlaSil
  64. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:28

    eminmisin

    YanıtlaSil
  65. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:33

    Evet eminim neden sordun ?

    YanıtlaSil
  66. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:43

    Birazdan gizli face accam şuan ki kapalı kapattım sınavlardan dolayı kızıyolr

    YanıtlaSil
  67. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:47

    iyi açç benide eklee haa benim 2 tane var ikisinide eklee

    YanıtlaSil
  68. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 13:51

    Ok aciyim 1 dk

    YanıtlaSil
  69. Belieber SmileR6 Nisan 2014 13:52

    tmam bkliyom

    YanıtlaSil
  70. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 14:06

    Actım link at ekliyim

    YanıtlaSil
  71. Belieber SmileR6 Nisan 2014 14:07

    sen at

    YanıtlaSil
  72. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 14:14

    https://www.facebook.com/?sk=welcome#!/nisa.aytekin.980 bu

    YanıtlaSil
  73. uğraşamam senle sus mk

    YanıtlaSil
  74. neloyoe yahu ne jadar yorum atdi millet :)

    YanıtlaSil
  75. Ya sen atarli malsin ya!! Git senin doguran annnenin gotunu sik LEZ! Ben sikiyim senin kalibini ol ya sen ol.!!!!!! Simdi uzaa ve bir daha yazma Selin karisi senin yerin PAVYON simdi git erkeklerin altina yat eyer lez degilsen mk

    YanıtlaSil
  76. ♥♫_Demiley_♫♥8 Nisan 2014 21:48

    Ama şuan bi tane daha açtım Nisa Sayrıs

    YanıtlaSil
  77. ♥♫_Demiley_♫♥9 Nisan 2014 15:46

    Evet öyleee !!! :D

    YanıtlaSil
  78. bence hepsinde de yakışıklı

    YanıtlaSil
  79. Sen Sus Got Sikiiim Senin Ejdadini Sikdiiim Orospu Git ANani Sik MAl AMK sitirit bi

    YanıtlaSil
  80. sen kimsin Ally mi

    YanıtlaSil
  81. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:14

    Amk okuma gereği duymadım senin gibi bi piç kurusunun yazdıklarını daha beni görmeden bilmeden ''her saat başı siktiriyon herif sana vermedi'' diyip durma kendi yaşadıklarına gelip bana burda özet geçme mk malı hadi onu bırak daha görmediğin kişilere sen lez diye iftira atıyosun yazık seviyen iyice düşmüş senin.. madem 20 yaşındaydın gelip burda insanlara salak salak laf atıp durma.! ben senin asla 20 yaşında olduguna inanmam konuşmalarının 10 yaşındaki bi çocuktan farkı yok . At lan fotonu görcem 20 misin değilmisin adamsan at orospu siktir git demişsin ama SİKTİRİP DE GİTMEK SANA UYGUN iş tekrarlamıycam artık..! Ne anneyi neden baba yı bu konuya karıştıramazsın beynini siktiğimin orospusu amk kezbanı git beynini geliştir biraz piç mk bebesi kevaşe diye bosuna demiyorum ben sana..

    YanıtlaSil
  82. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:14

    son cevabımıda yazdım :D O değil de smiler beliebere lez diye iftira attı bu kadar da olmaz ki artık

    YanıtlaSil
  83. Giyimini merak ettim ne giyon acaba ehehhe

    YanıtlaSil