» » » Belieber'ların Kafası Karıstı!


Dünkü konserde yaşanan bazı olaylar -özellikle OLLG'ün kim olduğu- herkesi biraz şaşırttı.

İlk olarak OLLG olayına değinirsek, sahneye çıkan kız herkesi hayal kırıklığına uğrattı. Sosyal medyada kızla ilgili bir sürü şakalar yapıldı, küfürler edildi hatta kızın linklerini paylaşıp dövmek için adam toplayanları bile gördüm.

Kız sahneye çıktıktan sonra herkes kim olduğunu bulmaya çalıştı. Başlarda Ayça Gümüştaş dendi ancak sonradan bunun Ayça'nın arkadaşının şakası olduğu ortaya çıktı. Ayça'dan sonra ise Alara İlayda Akpınar olduğu söylendi. Aksine, Alara Justin'in bir tek supralarına dokunabildiğini söyledi ve o da bunu yalanladı.
Dün geceden sonra OLLG seçilen kızın adının Alara Tahincioğlu olduğu ortaya çıktı. Alara Belieber'lar tarafından hakaret içerikli tweet yağmuruna tutuldu. Alara bunlara çok üzüldüğünü,, utangaç olduğu için sahnede öyle davrandığını, ayrıca torpil olmadığını da söyledi.

Diğer bir olay da Avea'nın yarışması ile Justin ile tanışmaya hak kazanan Merve Aymak. Merve'nin Facebook'ta paylaştığı yazıya göre Justin sarılmasına izin vermemiş ve onu itmiş. Merve geçen sene saçlarını Justin'in ilk çıktığı zamanlardaki saç şekli gibi kestirmişti. Ayrıca Merve'nin söylediğine göre Belieber'ların isimlerinin yazılı olduğu kağıdı vermek istemiş ama Justin onu da almamış. Justin bir kere konuşmuş, o da Merve sarılmaya çalıştığı zaman, 'Ne yapıyorsun?' olmuş.
Yarışmanın diğer kazananı Emre Akın da organizasyonun berbat olduğunu, flaş patladıktan birkaç saniye sonra korumaların onları iterek çıkarttıklarını söyledi.

Gerçekten Merve'nin ve Emre'nin yaşadıklarına üzüldüm. Ama yine de eminim ki Belieber olmaya devam edecektir.

Bunların ve konser boyunca Justin'in üzgün olduğunu söyleyenlere ise bazı Belieber'lar sert çıkıştı. Ayrıca, M&G'e katılanlardan bir kız Justin'in hepsine çok iyi davrandığını, Merve'yi itmediğini, konuşamadıklarını ama yine de Justin'in sıcakkanlı olduğunu söyledi.

Merve Aymak'ın Facebook'a yazdığı yazı;

Evet Beliebers Justin'e sarılmaya çalıştığımda beni ittiği doğru.Hepiniz için sarılacaktım O'na ama izin vermedi, 1 defa bile yüzüme bakmadı, Onun için kestirdiğim saçlarımı görmedi.Görse gülümserdi eminim, ama görmedi.4 Yıllık hayalime dokundum evet ama dokunup sarılamamak lanet olası bi duygu. Hepinizin adlarının yazılı olduğu mektubumu vermeye çalıştım, almadı. Fotoğraftada gördüğünüz gibi ceketini çekiştirdim yüzüme bakması için , saçlarımı görmesi için çok uğraştım ama 1 saniyeliğine bile görmedi. Sadece 1 kelime konuştu benimle oda ben sarılmaya çalışırken bağırarak "Sen ne yapıyorsun" dedi. İtti, bağırdı, ben bir belieberım. Bunu anlayamadı bile.Hayatımın en güzel günü olacaktı ama OLLG paralı, M&G 2 saniyeliğine, sarılıp kokusunu içime çekemeden, öpemeden geçti. Herşey için çok üzgünüm sizin içinde sarılacaktım O'na ama kendim için bile sarılamadım. Hepinizden çok özür dilerim..

Bu da Alara İlayda Akpınar'ın OLLG seçildiği dedikodularından sonra yazdığı yazı;
Saat 10 civarı İTÜ stadyumunda oldum, Diamond Circle erken giriş sırasında Ada ve Noyan vardı onların yanına beklemeye gittim. Saat 10'dan 4'e kadar sıcağın altında bekledik ve tam bir işkenceydi insanlar birbirlerinin üstüne çıktılar, fenalaştılar. Çok kötüydü. Sonra kapıları kırarak açtılar herkes içeri koşmaya başladı, bizde peşlerinden gittik sıranın başına geçtik ebesinin şeyi kadar yol koştuk 3.kez durdurulduk en önden en arkaya düştük içeri girene kadar güvenlik görevlileri bize işkence yaptı resmen, bağardılar, ittirdiler, düşürdüler. Sonunda konser alanına girdim. Sahne ortasındaydım önümde bi kişi vardı. Ve kimseyi tanımıyodum, orda yalnız kaldım. En ön olduğu için izdiham yaşandı, adım atıcak, dönücek hatta kolumu kaldırıcak yer yoktu. İnsanlar üstüme çıktı. Sesimi çıkarmadım, Belieber hepsi onların, hepsi kardeşim dedim sustum. Saat 4'de alandaydık Justin sahneye saat 9'da çıktı ve o ana kadar berbat olan işler dahada kötüye gitmeye başladı. Geri sayım ekrana düştüğünde herkes delirdi, sayaç bittiğinde değil önümde üstümde en az 20 kişi vardı, aralarından çıkamadım. Justinin sahneye çıktığını gördüm, bize doğru yürüyordu. O kadar ümitsiz ve çagresiz kaldım ki orda Justin bana yardım et diye bağıra bağıra ağladım. DUYMADI. Justini gördükçe bilincim kapanmaya gözlerim kararmaya başladı. Geri doğru düştüm. Bu sırada bayılanlarıda sahne önünden çıkarıp en arkaya gönderiyorlar. Her şey tam bulanıklaşmak üzereyken kolumda sert bi çekiş hissettim. Güvenlikler beni ordan çıkarmaya çalışıyomuş, yarı baygındım. Beni yukarı çektiklerinde bağarmaya başladım ''nolur beni almayın, iyiyim ben. onu görmek istiyorum'' diye. Olduğum yere geri bıraktılar. Konser boyunca kaburga kemiklerim, ayaklarım, kollarım HER YERİM hasar gördü. Bariyerlere itildiğim için kaburgalarım çok ağrıyor. Her neyse işte, Justin sahneden inene kadar ağladım, hiç eğlenemedim bütün konser boyunca ağladım ve ölü gibi baktım eline tek bi saniye dahi olsa dokunabilmek için nerelere çıkmadım ama olmadı. Tek başıma gelen bana bakıp göz kırpmasıydı ve gülmesi. Ha bide Supralarına dokundum olay bundan ibaret. Eline bile dokunamadım yani. Sonra OLLG çalmaya başladı yarı baygın halimle bağardım sırf sahneye beni alsın diye ama içerden salak kızın teki geldi, ve gayet sakindi. TAM ANLAMIYLA ÇILDIRDIM. O kadar çok ağladım ki o ben olmalıydım, onlar benim hayallerimdi. Kıza adını sordu ve ''Alara'' dedi. İsmimin hayatım boyunca o kadar güzel söylediğini hiç duymamıştım. Cennet gibiydi. Konser çektiğim çileler dışında böyle geçti, canımın ne kadar yandığını size anlatmam imkansız. Konser alanının çıkışında Justini aramaya koştum, önce bi yere tırmandım, güvenlikleri atlatıp kaçtık. JUSTIN YOKTU. Ama sanırım karavan banyosunu bulduk, onun için Melisayı omuzlarıma aldım lan, hala nasıl becerdim bilmiyorum. Buarada Justin konser kimseyle ilgilenmedi eski Justinle alakası yoktu bizi hiç sevmedi resmen. Neys, sonra arka taraflara koştuk orda 2-3 tane yabancı yani Justinin gerçek korumaları ve bi kaç Türk vardı bağırıp kovdular. Bende arkasında Belieberların olduğu çitin önüne oturup etten duvar kurmaya çalıştım gelip kaldırmaya çalıştılar, Belieber kardeşlerim izin vermediler, aşklarım ya. Tuttular beni. Sonra şu hiç unutmayacağım olay yaşandıı. Justinin bayan bi koruması gözüme lamba tutup ''GET UP!!'' diye carladı bana. Kalkmamakta ısrar ettim. Sonra hayvan gibi bi koruma geldi beni zorla olduğum yerden kaldırıp fırlattı, kollarımı sıktı, morartı. Bana el kaldırdı, arkadaki Belieberlar çıldırıp müdahale ettiler, ona vuramasın diye. Sonra o adamlarla kavga ettik. Kızlar bana sakin olmamı söylediler ve sürekli beni korudular. Ordanda ayrılıp alanda yarım saat onu aradım. SADECE Bİ KERE DOKUNMAK İÇİN. Bulamadık bide hayvan muamelesi gördük. En son metroda yerde Oğuzhanın kucağında baygın yattığımı hatırlıyorum. Sonrada eve geldik ve bunları gördüm. Biliyomusunuz ben Justine o kadar kızgınımki bizi hiç umursamadığı için öyle çok canım yanıyor ki. Siz kalkmış bana OLLG oldun saçını düzelttin diyosunuz. OLLG ben olmadım, tek hayalim buydu ve kızın teki çaldı. Yaptığı salak hareketlerdende beni sorumlu tuttunuz. HEPİMİZ KARDEŞİZ YA. Ondan bi bok bilmeden orospu, kaşar dediniz. Helal olsun be size. Mükemmel kardeşlersiniz.

Bu arada Justin hayallerimi, dünyamı başıma yıktığın için teşekkürler.
Her zaman kahramanım olarak kalacaksın, ama hak etmemiştim.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

37 yorum:

  1. JUSTİN TÜRK KIZLARI İÇİN TER KOKUYOR FİLAN DEMEMİŞ. İNCİ SÖZLÜĞÜN İŞİ : http://inci.sozlukspot.com/w/konser-sonras%C4%B1-justin-sazan-avi-si/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır malesef doğru ben tweet i gördüm hemde hesabında :'(

      Sil
    2. bu haber doğru inci sözlük yayınlamamış işte justinin by tweeti Kanadalı ünlü popçu Justin Bieber, “Believe” turnesi kapsamında İTÜ Stadyumu’nda verdiği konserin ardından Twitter sayfasına "Bu muhteşem gece için Tük kızlarına teşekkür ederim ama aynı şeyi ter kokuları için söyleyemem!" notunu düştü.

      Genç şarkıcı kısa bir süre sonra yazdığı tweet'i sildi. buna karşılık asuman krause bu tweete karşılık verdi işte o tweet aaa haspama bak sen Türk kızları ter kokuyormuş hoşt ulan denyoya bak domuz kokmaktan iyidir gülüm @justinbieber malesef ama haber doğru :S

      Sil
    3. Doğru olsaydı telefonuma mesaj gelirdi ve sizi seviyorum bir daha gelicem demezdi konserde . Dansçısı zaten seneye tekrar geliyoruz dedi ne kadar doğru bilinmiyor . Ama yalan çünkü silinse bile telefona mesaj olarak gelir ki gelmedi

      Sil
    4. allahın beyinsizleri ya adam link bile vermiş hala haber doğru diyorsunuz inananlara kahkaha atıyorum cidden :D

      Sil
    5. Adam link vermiş hala doğru haber diyorsunuz . Atlamayın herşeye . Justin öyle bişey demez .

      Sil
  2. Offf kafam çok karışık

    YanıtlaSil
  3. AMA TWİTTERDA BEN BELIEBER DEĞİLİM SAÇLARIM DAHA ÖNEMLİ GİBİŞEYLER YAZDI VE SONRADAN SİLDİ?

    YanıtlaSil
  4. ADSIZ ARKADAŞ O YALAN HESAP QNQ

    YanıtlaSil
  5. Oha ya çok kötü konsere gidemedim ama gidenlerden en az bizim kadar üzülmüş justinin böyle yapacağıı hiç aklıma gelmemişti zaten M&G de de hiç mutlu değil diğer ülkelerin fotoğraflarına bakınca fark belli oluyo merve için çok üzüldüm alara da çok kötü şeyler yaşamış gerçekten çok kötüyüm of justin yaa :(

    YanıtlaSil
  6. siktirip gitsin kusura bakmayın ama

    YanıtlaSil
  7. justin sen türk kızlarına qurban ol

    YanıtlaSil
  8. Ben Bu Bizim erkeklerin Bu kadar cahıl olucaklarını zaten bılıyorum bende Justin hayranıyım erkeğim diye bana etmedıklerı hakaretler kalmadı bu ınsanlar bu kadarmı edebsızler ya.Kısnkanclık Boyle Bir sey demekki

    YanıtlaSil
  9. Justin cidden iğrençsin.Yabancı ülkelerde hiç böyle değil ama? Anlamıyorum neden böyle yaptı.Neden onun için herşeyi yapabilecek insanları böyle üzdü.Cidden Justin,niye? Kıza bir baksan,sarılsan,konuşsan ölür müydün? Eğer eşit haklar yoksa yurtdışındaki konserlerle,siktirip gitsin pardon da.Adaletine sıçıyım senin aq...

    YanıtlaSil
  10. Kafamda karışık sorular...

    YanıtlaSil
  11. ama biletix organizasyonu çok kötü yapmış bence

    YanıtlaSil
  12. Oha ya Justin Türk hayranlarıyla fotoğraf çektirirken fazla gülümsemedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede hiç gülümsememiş hepsine baktı

      Sil
  13. JUSTININ ÖZUR VIDEOSU : http://video.haberturk.com/eglence/video/justinden-ozur-videosu/83203
    ☺☻♥

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar bu yorumumu gerçekten ama gerçekten çok dikkate alın.Türkün tükrten başka dostu yoktur unutmayın.Ya o kim elin sümüklüsü gelip bizim kızlarımızı itcek kakcak onun ben taaaaaaaa..... bakın gerçektende resmlerded eoldugu gibi hiç samimi sıcakkanlı biri değil egosunu tatmin etmeye çalışan biri uyanın artık.Biz yok hadise için beyonce özentisi falan diyorsunuz ya heh işte bunları atın artık sen Türksen gavurun götünü değil Türk sabatçıların götünü kaldrıdcaksın sana fayda varsa ülkendekinden fayda var.Yabancıyı gördük işte bizleri ne kadar çok sevdiğini bırakın şu gavur aşkını allasen.Açın gözünüzü!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KATILIYORUM SANA HELAL !

      Sil
    2. :D ewt bende artık çok belieber değilim justin bide tweeterde "türk kızları ter kokuyor" yazıp hemen geri silmiş

      Sil
  15. TEK KELİMEYLE JUSTİN BENİM İÇİN BİTTİ

    YanıtlaSil
  16. Türk kızları hakkınd ater kokuyormuş yorumu doğru arkadaşlar bakınız asuman krauseden ve atilla taştan kapak gibi bir cevap helal olsun sizlere be https://twitter.com/AtillaTasNet/status/330078635295911937 https://twitter.com/KrauseAsu/status/330277865885155328

    YanıtlaSil
  17. her yalan habere inanmayın amk bu kadar saf mısınız

    YanıtlaSil
  18. İnsallah Rihanna aynısını yapmicak , yapmaz be o şeker gibi kadın yerim onu ben :)

    YanıtlaSil
  19. Sevin dinleyin bişe diyen yok ama kendinizi heba etmeyin siz herkesten ve herşeyden önemlisiniz ben justin'idinliyorum yaptıgı müzikleride seviyorum ama kendimi mahvetmiyorum ve onun için göz yaşı dökmüyorum kızlar sizde abartmayın bence ..

    YanıtlaSil
  20. Offf iyice kafam karıştı o kıza üzüldüm ama justin niye öyle yapmışki orda?? :(

    YanıtlaSil
  21. Akillilar Justin hastaydii :/

    YanıtlaSil
  22. belieber olmadığım için şanlıyım ama yinede justin'i severdim.. bence sizde artık silin onu sevginizi haketmiyo :(

    YanıtlaSil
  23. ARKDAŞLAR BEN Belieber DEGİL AMA JUSTİN HASTAYDII VE TWEET YALANDI LİNK FALAN DİYOSUNUZ AMA yalan haber hepsi asıl bizim türkler cok ayıp etti coccuk ılk defa geldi evet oda cok seyler yapmış olabilir ama OLMAMASI GEREK SEYLER OLDU !!!! NEDENSE BAŞKA ÜLKELERDE BÖLE ŞEYLER OLMUYO Çocuga demedikleri sey kalmadı GÖRDÜLER sanki :) Ön yargıyı bırakın artık :)

    YanıtlaSil
  24. Justin'in böyle birşey yapacağına inanmıyorum ama seneye tekrar gelmesi için dua ediyorum bu sefer önüme engeller çıksada gideceğim. Alara'ya çok üzüldüm onun OLLG olmasını çok isterdin <3

    YanıtlaSil
  25. amk hem ter kokuyor demiş siz hala nasıl koruyosunuz onu anlamıyorum bizim ülke bu kadar düştümü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci sözlük çıkardı yalnız o dedikoduyu....Yalan yani...

      Sil