» » » » Harry Styles Saldırıya Uğradı!


Geçen günlerde Justin Bieber'ın konser sırasında ona sarılmak isteyen bir hayranının hücumuna uğramıştı -ayrıntılı bilgi için tıklayın-.

Aynı şey bu sefer de otel çıkışında Harry Styles'ın başına geldi.

Styles Oslo'da otelden ayrılırken tahmin edebileceğiniz gibi dışarda onu bekleyen yüzlerce hayran vardı.
Bir hayranın bir anda ona sarılmasından dolayı bir süre sersemledi, olayı anlayamadı. Hayranı güvenlik görevlileri hemen uzaklaştırdı.

Bu Harry'nin yaşadığı ilk saldırı değil. Bundan önce de hayranları tarafından istenemeyerek de olsa saldırıya uğradı. Bunlardan en çok konuşulanı ise konserdeyken Harry'e ayakkabı fırlatan hayrandı. Umarız hayranların bu lgisi onlara zarar vermez.



Videoyu buradan izleyebilirsiniz.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. Bu blogdan her haberi alıyorum teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  2. Harry de sarılıyor hiç itmeye çalışmıyor ya <3 sonra korumalar zorluyor :( Bide sonda birine daha sarılmaya çalışıyor ama korumalar yine izin vermiyor içeri gitmek zorunda kalıyor ya yerim seni olom :( <3

    YanıtlaSil
  3. Ya ben olsaydım o kızı öldürürdüm.26 istiyy :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 26 26 26 bune be.26ya taktınız gidiyorsunuz tamam ilk şakaydı komikti ama abarttınız lan.Her yerde 26 görüyorum.Harry 26 saat önce -Allah korusun- öldü desek "26 eheh" diyceksiniz lan.Yeter.Ayrıca o kız hayran amk.Sen olsan sende Harrye sarılmak istemez miydin? Öldürmek ne demek ya? Kız hayalini gerçekleştirdi belki de orda.

      Sil
    2. İyi misin mk ? Fansan sus . sanane 26dan ?

      Sil
    3. Amk directionerim.Directionerliğimi yargılamak sana düşmez ama sıkıldım artık lan.26 diye bağran 11 yaşında kişiler görüyorum.Abarttınız.

      Sil
    4. her 26 gördüğünüz yerdede ''aa 26!!'' diye heyecanlanıyorsunuz amk.işin suyunu çıkartmayın

      Sil
    5. Belli ki 26 diyen arkadaş 9 10 yaşlarında sapıttınız . Tam bi orospu olmşsn .

      Sil
  4. tipi yamulmuş :D

    YanıtlaSil