» » » Miley Cyrus V Magazine'e Çarpıcı Pozlar Verdi



Miley Cyrus V Magazine dergisi Mayıs sayısı için çarpıcı pozlar verdi.Disney Channel'da yayınlanan Hannah Montana dizisi ile ünü artan Cyrus,dergiye verdiği röportajda yeni albümü hakkında da konuştu.

Albümü Hakkında:

Heyecanlıyım çünkü albümümde ne istersem söyleyebilirim.Albümümdeki şarkıları kaydederken daha iyi ve daha rahattım.Bu çalışmaları 2 yıl önce yapsaydım bu şarkıları söylemeye çalışan bir çocuk olurdum.Bu kim olduğumla ilgili değil.Kanıtlamak istediğim şey bu!Artık bunu kimseye kanıtlamaya çalışmıyorum.
Sektör Hakkında:
Bu sektörde kimse sana ayna göstermez ve güzel yanlarını görmeni sağlamaz.Kendini görmeni istemezler çünkü böyle olursa onlara ihtiyacın kalmaz.Eğer kaçıracak bir şeyin yoksa onlara da ihtiyacın yoktur.
İşi Hakkında:
 Her gün çalışıyorum asistanlarım: "Biz stüdyoda yokken bile şarkı söylemeni duymak istemiyoruz.Sabah 5'ten akşam 5'e kadar seninleyiz"diyorlar.Ben bu süre içinde erkek arkadaşımla veya evimde değilim.Çalışıyoruz.Sabahları erkek arkadaşımla Starbucks'a gidecek vaktim bile yok.Keşke yapabilsem ama yapamıyorum.Evimde oturup onunla vakit geçirmek isterdim ama bütün gün stüdyodayım.O sabah 6'da kalkıp işe gidiyor bense 5'de kalkıp stüdyoya gidiyorum.

                     


Okuyan Porsuk

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum:

  1. miley bu pozların hepsini zorla verdi.çünkü ulliminaticiler ona bunu yapmasını söyledi ve tehdit ettiler inanmayanlar için link

    http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/577542_484340834970995_890648650_n.jpg

    YanıtlaSil
  2. http://imzakampanyam.com/turkish-lovatics-wants-demi-lovato-concert-imza-kampanyasi demi lovatonun türkiyeye gelmesi için imza topluyoruz lütfen verdiğim linke bakın ve imzalayın

    YanıtlaSil