» » Rihanna'nın Yaz Koleksiyonu


Çarpıcı pozlar vermekten hiç çekinmeyen başarılı şarkıcı Rihanna, 12 Mayıs'ta Instagram hesabında yeni bir fotoğraf paylaştı.

Fotoğrafta RiRi River Island'ın yaz koleksiyonundan giyinmişti. Açıkcası ben çok sevdim!


Rihanna yeni videosunda yeni elbiseleri hakkında bir açıklama yaptı:

Koleksiyonumda her vücut için bir parça yaptım. Hepimizin farklı vücut tipleri ve farklı zevkleri var.
Bazıları diğerlerinden daha cesur, ama bilirsin, ben bütün Dünya'daki kadınların böyle olduklarını düşünüyorum. Hepimiz farklıyız; Hepimizin farklı düşünceleri var, hepimiz farklı farklı durumdayız. Hepimiz farklı modlardayız, hepimizin farklı vücut tipleri var.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum: