New Girl, American Idol, Family Guy, Glee, The Simpsons ve The X Factor gibi başarılı  televizyon programlarının/dizilerinin aynı çatı altında toplandığı kanal olan FOX yeni sezon için bir etkinlik düzenledi.

Etkinliğe Demi Lovato, Simon Cowell, Zooey Deschanel, Glee oyuncuları, Brenda Song gibi birçok ünlü isim etkinliğe katılanlar arasındaydı.

Lovato yeni jürinin seçimi hakkında komik bir açıklama yaptı.

Evet! Var! Bu metin benim istediğim gibi olacak. "Çılgın bir fikrim var." Ve O ''Kim? Konuş benimle!" Ben o ya da herhangi birini çağıracağım gibi olacak.
"Ben bunların herhangi birinden sorumlu değilim. Yakında yeterince bulacaksın.Yakında bir karar vermek zorundayız."

Hangi FOX programı sizin favoriniz?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

10 yorum:

  1. Demi Lovatoyla izdivaç :D fmnkfdklşdföş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaş espri yaptı 3 diyince gülüyoruz 1-2-3 :D :D :D :D :D

      Sil
    2. bişe anlamadım

      Sil
    3. ahah Allah seni sesli güldüm ya :DD:D:DD:D:DD:DD:D:DD:D:D:DD:D:D:C güzel espiriydi :DD:

      Sil
  2. espiri zeka işidir sen gülme döl israfı

    YanıtlaSil
  3. Kız Demi Lovatoyla izdivaç derken espiri yapmış bence gayet güzel bir espiriydi ama o salak arkadaş anlamamış.NEDEN ? ÇÜNKÜ MAL

    YanıtlaSil
  4. Bu Fox tv herkeste olan bildiğimiz Fox tv mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende farklı <<<<<<<<<<<<<<<<<sustum

      Sil
  5. Bizim Fox TV = Deniz Yıldızı

    YanıtlaSil
  6. anlamadım lan...

    YanıtlaSil