» » Bella Thorne: "Hollywood Yaşam Tarzında İlgimi Çeken Bir Şey Yok"


bella thorne röportaj

Bella Thorne, Unleash'd dergisinin 2013 Ağustos sayısına kapak kızı oldu. 15 yaşındaki aktris Solmaz Saberi tarafından çekilen kapak fotoğrafında Valentino tasarımı şık bir elbise giydi.

Dergiye verdiği röportajda söyledikleri:
Hollywood yaşam tarzında ilgimi çeken bir şey yok. Arkadaşımın okul oyunlarına ve danslarına gitmek istiyorum. Zamanlarımı daha çok çocuklara yardım etmeye ve dünya çapında temiz su sağlanmasına adamak istiyorum. Her zaman çalışabildiğim kadar çok çalışmak istiyorum.
Bir oyuncu olarak tutku duyduğum platformu daha istikrarlı bir şekilde kullanmak istiyorum. Eğer şöhret dikkati bu alanlara çekebilecekse, bunu isterim. Hollywood'da olmam için başka bir sebep yok.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply