» » Demi Lovato Evinin Perili Olduğunu Söyledi!

demi lovato röportaj

Demi Lovato, BuzzFeed ile yaptığı bir röportajda Teksas'da sadece onun evinin perili olmadığını ve hayaletleri gördüğünü söyledi. Demi'nin röportajı:
Ben hayalet avlamaya gittim. Teksas'daki evim saçma bir şekilde perili. Kötü ruhlu değil ve küçük bir kız çocuğu. Adının Emily olduğunu düşünüyorum. Bir medyum ve hayalet avcıları geldi ve onlarda bana adının Emily olduğunu söylediler. Büyürken onu bir çok kez gördüğüm zamanlar oldu. Bir keresinde onu elbise dolabımda gördüm. 3 yaşımdayken annem beni kendi başıma konuşurken yakaladı. Bana 'Kiminle konuşuyorsun' diye sordu ve bende 'En iyi arkadaşım Emily ile. O eğlenceli. O büyük ihtimalle 11-12 yaşlarında belki de daha genç.' diye cevap verdim
Arkadaşlarımdan biri olan Tucker bize geldi ve bana 'Yani şimdi eviniz perili mi?' diye sordu. Bende 'Evet, sadece izle. Bir şey olacak. Bir şey her zaman olur.' dedim. Mutfaktaki dizüstü bilgisayarda aniden bir korku filmi açıldı ve bizde izlemeye başladık. Önce bir siyah ekran vardı, bizim için kimin bilgisayarı çalıştırdığı büyük bir soru oldu. Ardından Tucker bir arkadaşına 'Ben bu evin perili olduğunu düşünüyorum. Film kendi kendine açıldı.' şeklinde mesaj yazdı. O mesajı atarken bir hata oldu ve telefon defalarca 'Acil' yazdı. Hemen hemen 30 defa tekrarlandı.   
Bir başka zaman da, amcam televizyon izlerken üst kattan bir balon aşağıya indi ve dönmeye başladı. Havada sadece daireler oluşuyordu. Bu çılgınca bir şey.
Ben herkesin bir parçasının buna duyarlı olduğuna inanıyorum. Benim öbür dünya ile güçlü bir bağım olduğunu düşünüyorum. Annemin arkadaşı bir medyum ve biz bu tür şeyleri konuştuk... Bu tür şeyler sadece olur. Bir odaya girdiğimde odada bir şeyler olup olmadığını ya da perili olup olmadığını söyleyebilirim. Ben çevredeki yoğun enerjiyi sizin her gün olduğunuzdan daha fazla hissediyorum. Enerjiye duyarlı olduğunuzda bir şeyler olup olmadığını söyleyebilirsiniz. Herkes zihnini boşaltırsa onları hissedebilir.   

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

33 yorum:

  1. şu acındırmalarından bıktım artık demi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana ne ya ! Kendi işine baksana sen ! Sana mı soracak ! Te allam !

      Sil
    2. demi hakkında bşey bilmeden onu bu şekilde yargılaman çok şaçma.

      o olamıyan beynini biraz kullanda ondan sonra insanları yargıla

      Sil
    3. Öyle oluyor çünkü demi ünüyle değil hayat hikayesiyle bir yere geldi her yerde hikayesini kullandı sömürdü gibi oldu.İnanın Demi hakkında sizden daha çok şey biliyorum ben de bi Lovatic'im ama cidden son zamanlarda sizce de Demi artık eski Demi değil...
      Gülüşü ya da ağlaması samimi gelmiyor artık çünkü o kadar çok kullandı ki..

      Sil
    4. kullanmasının nedeni kesinlikle ün değildi ! isteseydi pekala bu yaşadıklarından sonra kimseye bahsetmeden güçlü kalabilirdi. ama o kendisinin çektiklerini başka hiç bir insana yakıştıramadı. o iyi kalpli ve ün onun umrunda değil. insanlara faydalı olup, müziğini yapmak istiyor. hayla onun kendini acındıran biri olduğunu düşünüyorsan kesinlikle sana söylecek söz yok. yine de saygılı ol !

      Sil
    5. Acındırma pek değilde saçma hikayeler ve ünlü olma çabaları. Mantıklı bi düşünün kendinize naltın. ' herkes onla dalga geçiyodu. onu okulda istemiyoruz diye yazıp müdüre gönderdiler. sevgilisi onu aldattı oda bileklerini kesti.' bu mudur? bence çok saçma. Siz her şeyi duyuyorsunuz anlamaya çalışın. Demi de artık dünyayı yok etmeye çalışan bi örgüt üyesi. Gerçeklere örttüğünüzo perdeyi kaldırın. Birisi 'Öyle oluyor çünkü demi ünüyle değil hayat hikayesiyle bir yere geldi her yerde hikayesini kullandı sömürdü gibi oldu.İnanın Demi hakkında sizden daha çok şey biliyorum ben de bi Lovatic'im ama cidden son zamanlarda sizce de Demi artık eski Demi değil...
      Gülüşü ya da ağlaması samimi gelmiyor artık çünkü o kadar çok kullandı ki..' demiş bence de artık öyle

      Sil
    6. sen onun yerinde olsan çoktan intihar etmiş olurdun biliyorsun değil mi?

      Sil
    7. Lan sen kendine bir de Lovatic mi diyosun.Bi sktr git amk!

      Sil
    8. yürü git be üf

      Sil
    9. madem ona örgüt üyesi olduğu için gıcık oluyosun senin sevdiğin ünlü kim? eminim oda öyledir ayrıca Demi'nin nasıl ünlü olduğu hakkında hiç bir fikrin doğru değil demi 7 yaşında bile dizide oynadı 8. sınıfta film başrolü oldu peki bu anlattığı hikaye ne zaman oldu?? 7 yaşındamı? HAYIR!
      demi yetenekleriyle bu kadar ünlü!!! Ayrıca ona 'Deminin acındırmaları sıktı' diyenlere söylüyorum!!! : sizde deminin yerinde olsaydınız şuan mezarda yatıyo olurdunuz!!!

      Sil
    10. Nasıl bu kadar kolay inanıyosunuz deminin anlattıklarına acındırıyor işte lan

      Sil
    11. kes lan sen sessini yoksa biraz daha konuşmaya devam edersen sen kendini sana yardım etsinler diye acındıracaksın

      Sil
    12. sus la piç kndnini bişey sanıyo demi'ye laf atıo mal mal konuşuo piç kurusu

      Sil
    13. Gerizekalı mal evinin perili olması acındırma mı oluyor siktir git amk ya

      Sil
    14. Evi perili bu da acındırmak oluyor?He he anlıyorum ben seni.Evinin perili olması ile acındırmanın ne alakası var?!Demiyi kötü göstermek için yapmadığınız şey kalmadı artık.

      Sil
  2. Korkuttunuz mk gece nasıl uyucam :D

    YanıtlaSil
  3. Gerçek mi acaba ?

    YanıtlaSil
  4. gerçek olduğunu sanmıyorum. demi bu tür şakaları-her ne kadar inandırıcı olsa da- her zaman yapıyor. ben de o kadar ünlü olsam herkesin KESİNLİKLE okuyacağını bildiğim bir şey yazmak benimde hoşuma giderdi doğrusu..

    YanıtlaSil
  5. Bunun aynısı rihanna yapınca ''vaaoovv!'' demi yapınca ''acındırmaların sıktı demi .s.s...s.s''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN hahasdkuahsfsaf

      Sil
    2. Sence Rihanna hiç evinin perili olduğunu söyledi mi?

      Sil
  6. Ben inanıyorum Demi şakaysa bence şaka olduğunu belki gelecek roportaj'larında hatırlayıp bildirecektir bildirmezse bence doğrudur çünkü "DEMİ LOVATO LOVATİC'LERİNİ SEVER VE ONLARA ASLA YALAN SÖYLEMEZ!"

    YanıtlaSil
  7. demi ilk çıktığı zaman kilosu yoktu. http://www.youtube.com/watch?v=Re7BD8EzJyg ilk röpörtajında daha 12 yaşında evet belki yaşıtlarına göre biraz daha büyük gösteriyordu ama hiç bi zaman alay edilecek bilekleirini kesecek kadar çok kilolu değildi. Prenses koruma programı, Camp Rock, Sonny'nin yıldızı adlı filmelere baktığınızda ise gerçektende zayıf bir kızı görürsünüz. http://yeeeah.com/wp-content/uploads/2011/10/FP_7990592_Lovato_Demi_RIV_03_17.jpg evet burda kilolu ve pembe saçlıyken de biraz kilosu vardı. Ama dışarı çıkıp baktığınızda ondan kat be kat kilolu ama hayata çok da bağlı insanlar görürsünüz. Demi'yi gerçekten çok seviyorum. Hatta nerdeyse lovatic'tim bir ara. Ama gerçek şu ki Demi'nin örnek alınacak ve çok güçlü denilecek bir hayatı yok. Kilosu olmadığı halde bir kilo ve bilek kesme olayı ortaya çıkmış. Bu sayede ünlü oldu. Şunu anlayın artık. Bunların hepsi ün yapma çabaları. Size güçlü kalmanızı söylüyor ve sizi gerçekten iyi olmayan yollara sürüklüyor. Heart attack'ın analizine bakın. Demi gerçekten değişti. Miley Cyrus da öyle. Siz onların şarkılarıyla ilgilenceğinize kendi kişilikleriyle ilgilenmeye devam ettiğiniz sürece hep bir yalana inanıp saçma sapan şeylere kalkışacaksınız. Bunların hepsi yalan demiyorum. Gerçek temelli büyük yalanlar hepsi. Hepsi birer kurgu. Demi'nin bu hikayesi yaratılmasaydı bu kadar ünlü olamazdı. Siz onların yanlışlarını görmezden gelmeye devam edin. Farkında değilsiniz ama her bokunu örttüğünüz o ünlüler tüm Müslümanlar ve tüm dünya için bi tehlike oluşturuyolar. Tüm düşüncelerinizi bırakın ve düşünün. Siz şarkıları dinlemiyorsunuz sadece duyuyor ve o ünlüye bi aşk beslemeye devam ediyorsunuz. Mantıklı insanlar anlayacaktır ne dediğimi anlamayanlar ise küfür edicektir. Küfür edenler acizdir.

    YanıtlaSil
  8. malmısınız ya demi hakkında böle konusmayın ...

    YanıtlaSil
  9. Artık lovatic değilim demiden böyle bişey beklemezdim kafayı yemiş ya perili mi olur ev lütfen söyleyin çektiği acılardan hayal mi görmeye başladı yoksa delirdi mi ya da şaka?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer böyle düşünüyorsan zaten hiç lovatic olmamışsındır .s .

      Sil
  10. salak mısınız ya siz kız yalandan mı rahab.a girecek az mantıklı olun allasen ya.

    YanıtlaSil
  11. eskiden lovatic'tim. 2010 yılına kadar. çünkü demi 2010 yılına kadar çok iyi bir kızdı. jonas'larla birlikte olduğu için iyice ünlenmişti. fakat joe ondan ayrılınca bileklerini kesip dikkat çekmeye çalıştı çünkü artık joe onun yanında değildi ve ün kaynağı gitmişti. daha sonra iyice abarttı ve rehab'a girdi. çıktığında 2011 yılındaydı ve skyscraper diye bi şarkı yazıp dikkatleri yine çekti. daha sonra jonas'ları ezdi ve yükseldi. işte bu benim sevdiğim demi değil. hayalperest ve bence hala ruhsal sorunları var.

    SİZ NE DERSENİZ DEYİN STAY STRONG DA Bİ SAÇMALIK . TEK ZOR ZAMANLAR YAŞAYAN DEMİ DEĞİLDİ VE BUNU HAK ETTİ. ÇOK ABARTIYOR GERÇEKTEN. GERÇEKLERİ GÖRÜN ARTIK. BUNU ESKİ Bİ LOVATİC OLAN BEN SÖYLÜYORUM.

    -PERA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyom knk

      Sil
    2. "TEK ZOR ZAMANLAR YAŞAYAN DEMİ DEĞİLDİ VE BUNU HAK ETTİ." Hak etti mi?!Birşey demiyorum.Gerçekten.Hiç kimse haketmez."skyscraper diye bi şarkı yazıp dikkatleri yine çekti" normaldir.Çünkü Demi bir şarkıcı.Şarkı yazıyor ve bu şarkıyı insanlar dinlesin diye yapıyor.Bir şarkının dikkat çekmesi gayet normal bir şey.

      Sil