» » » » Demi ve Taylor, Selena'ya Yeni Albümü İçin Yardım Etti

selena gomez yeni albüm

Hiçbir şey her zaman yanında olan en yakın arkadaştan önemli değildir. Selena Gomez'in uzun zamandır yanında olan arkadaşları ise Demi Lovato ve Taylor Swift.

Yahoo! Kanada'nın söylediğine göre, Selena "Star Dance" albümü için şarkı seçerken zorlanmış ve yakın arkadaşları Demi ve Taylor'dan yardım almış. Onlarda Selena'ya her zaman yardımcı olmuşlar.

Selena konu hakkında şunları söyledi:
Taylor için her bir kaydedilmiş parçamı söyledim. Emin olduğunda en beğendiği şarkıları seçti ve "Ah bu da tamam." veya "Aman Tanrım! Çok sevdim." şeklinde davrandı. Dans etmeye ve çılgın gibi davranmaya başladı.
Demi'de aynıydı. Tüm şarkılar hakkında bana yorumlarını söyledi. Yanımdaydı ve hep destekleyici oldu aynı zamanda da çok sevimliydi. Bunu seviyorum, bence bu harika. Biz çok iyi arkadaşız ve birbirimize karşı dürüstüz. Bana "Diğeri daha iyiydi." diyebiliyor.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum:

  1. YA YEMİNLE ŞU SELENAYA BAYILIYOM ABİ YOK BÖYLE Bİ GÜZELLİK LAN. OYŞŞ FOREVER DELENA&TAYLENA

    YanıtlaSil