» » Selena Gomez Ayrılık Sonrası Stresli Olmaktan Bahsetti!

justin bieber ilişkisi

Birçok yıldız sevdiği insanla özel bir hayatı olması için hayatını bitirir. Selena Gomez ise birçok insan gibi olmayıp Justin Bieber ile çıktığı süre içinde halka açık bir ilişki yaşadı. Selena bir şekilde stres yaşadı, özellikle de hassas bir ayrılıktan sonra. Bunun üzerine Selena Gomez, Ryan Seacrest ile bir röportaj gerçekleştirdi.
Bu konuda bir çok insan fotoğraflarımda beni stresli görüyordur. Bu gerçekten çok zor çünkü siz olsanız ne yapardınız? Sadece evde oturup dışarı çıkmadan saklanmak mı isterdiniz?
Selena Gomez, Kasım ayında uzun süreli ilişki yaşadığı Justin Bieber'dan ayrılmıştı. İkisininde yoğun programı ilişkinin gidişatını zaten zorlaştırıyordu.

Bir süre önce InStyle röportajında söyledikleri:
Nereye gidersen git insanların bu konuda bilgili olmaları beni rahatsız ediyor. Bundan hoşlanmıyorum.
Ama Justin ve ben tam olarak hiç dikkat üzerine odaklanmamıştık. Çıktığın kişiye yardım edemezsin. Yani ilk başta ne istediğim konusunda söz vermezdim. Bilmiyorum. Ben daha gencim ve ayrılık benim için normal. Duygularımla yüzleşmeli ve bu konuyu aşmalıyım. Ben kendim için gerekeni yapıyorum, arkadaşlarımla vakit geçiriyorum. Ve oda bunu gayet iyi devam ettiriyor.

Selena aynı zamanda hayatının en iyi zamanlarını da yaşamadığını belirtiyor. Ve aynı zamanda Ryan Seacrest'a heyecan verici şeylerin onlarını beklediğini söylüyor.

Kendi evine çıkma konusu üzerine Selena;
Evet aslında bunun zamanı geldi. Hiçbir zaman kendimi 'ev alacak yeterli param var tamam o zaman ne olacaksa olsun' diyecek kadar güçlü hissetmedim. Ben sadece ailemle olmayı seviyorum ve onların yanımda olduğunu bilmeyi seviyorum. Ama evet, sanırım kendi evime çıkmanın zamanı geldi.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply