» » Tyler Posey Nişanlandı!

seana gorlick


Teen Wolf dizisinin genç yıldızı Tyler Posey nişanlandı!
TooFab'in haberine göre 21 yaşındaki Teen Wolf yıldızı sevgilisi Seana Gorlick ile nişanlandı.
" Evde olmayı seviyorum. Şuan bir nişanlım var. " 
2013 San Diego Comic-Con'daki röportajında bunu söyleyen Tyler ekleyerek:
"Beraber yaşıyoruz. Köpeklerimiz var ve bu kesinlikle mükemmel. Bunu seviyorum."  
Diyen Tyler, Seana hakkında devam etti: 
"Ortaokula beraber gittik, ona 11 yaşından beri aşığım ama şuana kadar bir şey diyememiştim! Tanrım onu çok seviyorum!"
diyen Tyler Posey kariyerinin zirvesinde ve aşkı bulmuş görünüyor, ikilinin hep mutlu olmasını diliyoruz.

Siz Tyler ve nişanlısı hakkında ne düşünüyorsunuz? 

U

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. simdi asklarına bir sey diyemem kız fena degil ama yakısmıyorlar onunla sadece ben yakısırım falan dadsds neyse hayırlı ugurlu olsun hepimiz 11 yasından beri asık oldugumuz insanlarla evlenelim o zamansa :/ ay lav yu end yamukceneni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa kiz cok cirkin hic yakismiyorlar. ben kizdan guzelim amk. 11 yasindan berimi seviyormus ? nefes almakts zorlaniyorum yemin ederim. Haysllerimi caldigin icin tesekkurler Seana !!! :'//

      Sil
  2. TYLER ALDATTIN MI AQ BENİ. sdfdsf

    YanıtlaSil
  3. eh, aşk bu. :D Napalım evlenin artık. Ama düğüne davetiye isterim haberiniz olsun :D

    YanıtlaSil
  4. hayır amk ya siktirin bi bu dünya bana haram

    YanıtlaSil
  5. off yaa 11 senemı nys ben dylana aşığım :(( amaaa amk :(

    YanıtlaSil
  6. tm o zmn bn dylna aşğm ztn .s.s.s bu arada kız cok cirkin tyler hayranıyım diye demiyorum cidden cirkin yani teen wolf daki alison ı bu kıza tercih ederim sfbsdh

    YanıtlaSil
  7. kız çok çirkin ama ne demişler her yakışıklı erkeğin yanında çirkin bir kız vardır.

    YanıtlaSil
  8. adını feriha koydumdaki kıza benziyor çirkin türk mü arapmı anlamadım

    YanıtlaSil