» » Miley Cyrus Frikik Verdi!

miley cyrus kısa saç

Geçen bir kaç ay içinde Miley görünüşünde kesin değişimler yaptı. İfşa edici kıyafetler, saç değişimi, mücevherler!
Son görüşmede Miley neden bu yola gittiğini, neden bu değişimleri yaptığını ve neden değişmiş görüntüsünü sevdiğini açıkladı, neler söylediğini görmek için okumaya devam edin.

Miley Cyrus'ın Kısa Saçı Ona Öz Güven Veriyor

Miley, özellikle saçlarını kestirdikten sonra kendi teni altında öz güvenini açığa çıkarıyor. Ayrıca lezbiyen olduğu yorumları aldığını da açıkladı. Toronto Sun'la olan röportajında şunları söyledi;

"Sadece saçımı kestirdim ve bu benim hayatımı çok değiştirdi. Herkes bana lezbiyen demeye başladı ama ben 'Lezbiyen olmak kötü bir şey değil' dedim.

Miley görünüşünü değiştirdiğinden beri daha iyi hissediyor. Bununla ilgili;

"Onlar 'Bu gerçekten duramazmışsın gibi hissettiriyor, evet bu!' diyorlardı. Benim yeni şarkılarım gerçekten çok farklı ve burası nerede bulunduğum. Kendimi bildiğim bir noktada gibiyim ama biliyorum bunu çözene kadar durmayacağım ve tamamen pisliğin içinde olana kadar bitirmeyeceğim."

Ayrıca Miley 18 Haziran'da Kiss Fm London röportajından sonra yola çıkarken SplashNews fotoğrafçıları bir şey fark etti. Miley Cyrus, süper kısa eteğiyle iç çamaşırını gösteriyor.

Tüm zaman boyunca süper kısa eteklerin ne kadar tehlikeli olabildiğini gördük, ama "We Can't Stop" şarkıcısı UK'daki görüşmesinde en kısa eteği giydi ve sonuçları da bununla aynı oldu. Fotoğrafçılar açıkça Miley'nin iç çamaşırının frikiğini yakaladılar.
(Ama sonuçta iç çamaşırı giyiyordu değil mi?)
Tüm bunları Miley pek umursuyor gibi değildi veya farkında değildi, çünkü kolayca arabadan inmeye ve yüzünde gülümsemeyle stüdyoya gitmeye çalışıyordu.

Pure Heart

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply