» » » » » Liam Hemsworth Seks Sahnelerinden Korkuyor!


Avustralyalı oyuncu Liam Hemsworth'ün hiçbir şeyden korkmadığı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.

Ünlü oyuncu geçenlerde film çekimleri sırasında (Paranoya filmi) Amber Heard'a filmde bulunan bazı sahnelerde fazla yakın olmasının korkutucu olduğunu söyledi.

'Entertainment Tonight' ile konuşan Liam şunları söyledi;
"Samimi sahneler her zaman oldukça korkutucu. Bir sürü insanın önünde biriyle yakın olmak, kendini serbest bırakmak ve sahnede özgür olmak zor."
Amber'ın düşüncesine göre ise Liam ile bu sahneleri çekmek konusunda endişelenecek bir şey yok, bu son derece kolay.
"Eğer çalıştığınız kişi ile arkadaşsanız bu zorluk çıkaran bir şey değil. Neyse ki Liam öyle biri olduğundan bunu yapmak son derece kolaydı."
Hatta ekip tarafından Liam'a yardım etmek ve gerginliğini atması için, filmden önce bir şaka yapılmış. Hikayeyi bir de Liam'dan dinleyelim:
"Yataktaydım ve 'Motor' dediler, sonra ters döndüm ve Amber'ın kolunu yakalayacağımı düşünüyordum ve tuttuğum kocaman bir seks oyuncağı olmuştu. Büyük, siyah bir şeydi. Onu kenara çektim ve benden başka herkes için komik bir durum olmuştu."

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply