» » » » Justin Bieber Bir Filmde Mi Oynayacak?


Oyuncu Mark Wahlberg, The Sun gazetesi ile yaptığı bir internet sohbetinde esprili bir şekilde, genç şarkıcı Justin Bieber'ı son zamanlardaki davranışlarından dolayı uyardı. Esprili bir şekilde şunları söyledi.
Justin dinliyor musun? Çok yaramaz olma, tamam mı? İyi bir çocuk ol, pantolonunu yukarı çek, annenle gurur duy ve ot içmeyi bırak, seni küçük o*rospu.
Mark daha sonra esprili tonunu biraz daha ciddileştirerek genç bir yıldız olmak konusunda şunları söyledi.
O farklı bir zaman ve çağda yaşayan bir genç. Daha önce hapishaneye gittim ve benim bir sabıka kaydım var. Onun hapishanede bulunduğunu sanmıyorum. 
Mark, Justin'i şu şekilde uyardı.
Yeterince iyi bir çocuk ve genç olma yolunda. Eğer spot ışıkları altında bir gençseniz bunun yüzünden eleştiriler alırsınız. 
Mark, Justin ile birlikte bir film üzerinde çalıştıklarını ve görüşmeler yaptıklarını açıkladı. Ayrıca Justin'in oyunculuğu hakkında bazı şeyler de söyledi.
Onun film konusunda başlangıç yapmasına yardım edecek çok güzel bir senaryomuz var.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply