» » » Miley Cyrus Saçlarını Tekrar Uzatıyor!




Miley Cyrus kısa saçlarını seviyor ama gizliden gizliye eski uzun saçlarını da özlüyor!

Miley yakın arkadaşı Kelly Osbourne'un da katıldığı Fashion Police'le yaptığı röportajda eski saçlarına döneceğini açıkladı.



Miley saçlarını ilk kestirdiği zamanlarda yaptığı bir röportajda 'Beni bir daha asla uzun saçlı göremeyeceksiniz.' demişti ama uzatmaya tekrar karar verdi!
Her gece üzerinde çalışıyorum ve Viviscal (saç büyütme vitamini takviyesi) kullanıyorum.Yalan söylemiyorum, saçlarım varken onları sallıyordum.
 
Sizce Miley tekrar saçlarını uzatmalı mı, yoksa bu hali iyi mi?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

14 yorum:

  1. Yine sahte Smilerslar olucak. Ben iki halini de seviyorum ama onu dış görünüşü için sevenleri sevmiyorum. Her neyse hayırlısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden geri dönsünler mal mısın bi saç mileyde mi var?

      Sil
  2. Her Haliyle Çok Güzel <3

    YanıtlaSil
  3. uzun saçlı hali çok daha iyi.bu halini hiç sevememiştim.tekrar dönsün :)

    YanıtlaSil
  4. Bence uzatmasın ilk kestirdiği hali iyiydi. http://p1308.hizliresim.com/1d/n/rqqpn.jpg

    YanıtlaSil
  5. Bu halini daha çok seviyodum :/

    YanıtlaSil
  6. Ona hersey yakisir <3

    YanıtlaSil
  7. BEN BU HALİNİ DAHA COK SEVMİSTİM AQ

    YanıtlaSil
  8. kısa saçı yüzü kaldırıyor ve onu tatlı gösteriyor. Ama açıkçası uzun saçı ona kısa saçından daha çok yakışıyor diye düşünüyorum umarım istediğini elde edersin Miley

    YanıtlaSil
  9. Bence doğru bi karar almış isterse tekrar kestirir ama bi süre yine uzun görmemiz daha iyi...

    YanıtlaSil
  10. uzun halini daha çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  11. her halıyle guzel ama saclarını özledıgını zaten ıtıraf etmıstı neyse mıleye emınım her sey yakısır

    YanıtlaSil
  12. bence de uzun saç daha çok yakışıyor ve yüz kusurlarını da kapatıyor ama ona her şey yakışıyor ı love miley bide feminist olmasan ah

    YanıtlaSil