» » » Austin Mahone: "Beyler Twerk Yapmayın!"

austin mahone twitter

17 yaşındaki genç şarkıcı Austin Mahone yakın zamanda yaptığı bir röportajında, twerk yapan erkeklerden rahatsız olmuş olacak ki şunları söyledi:
Beyler twerk yapmayın... Bunu bayanlara bırakın!"

Ayrıca Austin dün (4 Eylül), sürücü testine girdi. Austin, Twitter hesabından hayranlarına şunları yazarak sürücü testinden detaylar verdi:
Bugün büyük gün! Bugün benim sürücü testim var!! Bana şans dileyin
Başarısız oldum... Bana arabada şarkı söylemeyi kesmemi söyledi.
Yeniden sınava girdim! Yine başarısız oldum... Çok kızgınım.
Bir otoparka sürüşümü çalışmaya gidiyorum, böylece yarın berbat olmam!

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. Austin pardon ama Harry isteyerek yapmadı sen de ödül töreninde herkes twerk yap deseydi sen yok canım ben almayayım diye geri çekilebilir miydin hem sonraki tweetinde Kendime not twerk yok yazmıştı boşuna diss atmana gerek yok hem senin yaptığın video da var Harry de onu kullanır boşuna uğraşma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen neyin kafasını yaşıyon ? Harry'e birşey dediği yok. Genel konuşmuş.

      Sil
    2. bildiğin diss atmış lan biraz tarafsız ol görürsün

      Sil