» » » » » Demi Lovato: "Lezbiyen Rolünü Oynamaktan Gurur Duyuyorum!"


demi lovato glee

Demi Lovato geçtiğimiz günlerde Ryan Seacrest'e Santana'nın aşkı olarak oynamanın nasıl olduğunu anlattı.

"İnsanların bunu böyle algılamasını istemiyorum. 'Aman Tanrım, Demi bir kızla öpüşüyor.'  Bence bunu kendi dönemimizdeki  büyük bir adım olarak algılamalıyız çünkü bir televizyonda genç bir lezbiyeni oynayabiliyorum. Karakterimle insanlara ilham verdiğim için onurluyum, onlara oldukları kişiden utanmamalarını ya da korkmamalarını gösteriyorum."



"Bu iyi oluyordu. Naya ve ben beraber ilk bölümümüzü geçen hafta çektik ve şimdiden oyuncuların çoğuyla yakın arkadaşım. Bu arkadaşlarla büyük bir buluşmaya çıkmak gibi."

Demi dizide Santana'yla aşk yaşayan Rachel'ın New Yorklu arkadaşı Dani'yi oynayacak. Naya ise bu konu hakkında şöyle diyor:

"Televizyonda birçok etnik LGBT (Lezbiyen-Gay-Biseksüel-Transseksüel) karakter var ve ben de onlardan birini temsil etmekten gurur duyuyorum. Bunu desteklemeyi seviyorum çünkü bu büyük bir sorumluluk ve bazen üzerimde baskı yaratabiliyor."

U

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum: