» » Blogumuzun Yeni Yazarlara İhtiyacı Var!


magazinee

               Merhaba Magazinee ziyaretçileri! Magazinee birkaç aylık blog serüvenine yeni yazarlarla devam etmek istiyor. Yeni yazarlarla birlikte daha aktif olmayı planlıyoruz. Ayrıca okulların açılacağı dönemde, ekibimizin yükünü hafifletmeyi düşünüyoruz. Yazar başvurusu yapmak isteyenler aşağıdaki soruları yanıtlayıp iletişim formundan bize ulaşabilirler. Form için tıklayın.




Ad:

Yaş:

Facebook Linkiniz:
1. Blogumuz hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? Ne kadar süredir blogumuzun takipçisisiniz ve neden ekibimizin bir parçası olmak istiyorsunuz?

2. Photoshop bilginiz var mı? 

3. İngilizce seviyeniz ne derece? Çeviri yapabilecek kadar iyi mi? Cevabınız evet ise aşağıdaki metni çevirmenizi rica ediyoruz:



"I grew up thinking that I could do whatever I wanted, and that’s an enormous difference because Joan [Jett] thought the same thing but that wasn’t a wide-scale belief. That wasn’t something that everybody thought. And so she didn’t understand when people said that it was inappropriate for her to be doing what she was doing, that she didn’t look right, she wasn’t girly. We, to a certain extent, have definitely overcome that. I feel much more - I can say whatever I want and I can look however I want, but we are definitely put in boxes, like, annoyingly so. Especially compared to guys - I know for a fact because I’ve known so many actors personally, and also I’m interested in it so I pay attention. Guys have more room for personality. You’re allowed to be yourself. You’re allowed to be different and people don’t really comment on it. But as a girl, you have much, much less room to be yourself. It’s just weird. Everybody has to be the same." 



4. Çeviri yapamam ama başka bir şeyler yapabilirim diyenler neler yapabileceğinizi yazabilirsiniz.



Başvurularınızı 15 Eylül Pazar gününe kadar iletebilirsiniz.



Hepinize iyi günler!


Caner Ünal

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

14 yorum:

  1. Çeviri yapamam ama yazılarımı düzgün yazar ve fotoshop'um iyidir. Umarım beni seçersiniz. İyi günler Magazinee ailesi.

    YanıtlaSil
  2. Nil Başak Gider11 Eylül 2013 18:45

    merhaba ben nil başak gider 12 yaşındayım
    https://www.facebook.com/#!/NILGID facebook linkim bence ziz en iyi sayfasınız esno adında bir sayfaya katılmak istemiştim sonra şaka yaptık almıyoruz demişlerdi sizin ekibinize yazarlığımı geliştirmek için katılmak istiyorum kuzenim fotoğrafçı olduğu için bana hepsini öğretmişti ingilizcem iyidir ama o kadar uzun çeviremem başka bir şey olarak istanbula gelen ünlülerin konserlerine gidebilirim ve yazarlığım çok iyidir tüm öğretmenlerim bana özel günler için şiir yazdırır

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Nil,eğer başvuru yapmak istiyorsan lütfen bize formla ulaş.Formu doldurmazsan başvurunu değerlendiremeyiz.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Ömer,Nil gibi sen de lütfen bize iletişim formundan ulaş.

    YanıtlaSil
  5. merhaba caner bey ben başvuru formumuy apmıştım değerlendirirseniz sevinirim :) aklımda tek bir soru işareti var eğer ben seçilirsem blogunuzu kullanmayı nasıl öğreneceğim cvp yazıp bilgilendirirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Melek,formun bize ulaştı.Yazar olarak seçilen kişiler eğer blogu kullanmayı bilmiyorlarsa yardım edeceğiz.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :)

    YanıtlaSil
  8. iletişimde mesaja bastım doğru yapmışmıyım?

    YanıtlaSil
  9. caner bey hala açıklanmadımı? bu arada farzedelimki seçildim ve ben bu işi beceremedim istediğim zaman çıkabilirmiyim? lütfen cvp verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  10. Yarın son gün.İstediğin zaman çıkabilirsin tabii ki istemeyeni tutmak saçma olur.

    YanıtlaSil
  11. bilginiz için çok teşekkür ederim sonuçları sabırsızlıkla bekliyorumm :))

    YanıtlaSil
  12. caner bey yeni yazar aldınızmı merak ediyorumda açıklandığında sayfanızda yayınlayacakmısınız?

    YanıtlaSil
  13. Melek yazar alımı sonuçlandı,birkaç saat içinde blogumuzda ve sayfamızda yayınlayacağız.

    YanıtlaSil