» » Emma Watson: "Her Zaman Büyük Sorunlarım Vardı"



The Edit dergisinin son sayısında, Harry Potter yıldızı Green Carpet Challenge ile yaptığı çalışmalar ve daha fazlası hakkında açıldı.

Kariyeri hakkında:
Yarım yamalak bir şeyler yapmıyorum. Hepsinin içine gitmek zorundayım. Sadece mükemmel olmak için bazı şeyler istiyorum. Bunun üzerine adımı koyarsam, bunun sevdiğim bir şey olmasını isterim.

  Yeşil Halı Yarışması (Green Carpet Challenge)  üzerine:
'Kimse böyle bir şey yapmıyor!' demiştim. Bu çok heyecanlı. Her zaman büyük sorunlarım vardı, ahlak kaynağı olan elbiseler giymek isterdim, ama gerçekçi olmakta benim için yeterli olan bir seçenek yok. Livia Firth ile tanıştığımda, bu proje yapmam gereken, beklediğim bir şey gibi görünüyordu.
Kırmızı halı elbiselerinin testleri hakkında:
Bir olay için hazırlanmak çok baskı altındaymış gibi hissettirebilir. 'İnsanlar eteğimin yukarı çıktığını görecek mi?' Bunu göz önünde bulundurmanız gerekiyor. Bu yüzden bir oturma testi, bir de ayağa kalkma testi yapıyorum... Tam bir sinir-enkazı. İnsanlar gerçekten her şeyi dikkatle inceliyorlar. Kırmızı halıda, genellikle fazla rahatsızlık içinde oluyorum - ayakkabılarım rahatsız, elbisemin içinde nefes alamıyorum. Her gün olan tarzımda asla böyle bir ödün vermem.
People Tree koleksiyonu hakkında:
Küçük koleksiyonlar olmasına rağmen, farkındalık yaratıp ilgi görecek gibi görünüyor.

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply