» » Harry Potter'ın Yazarı J.K. Rowling'ten Yeni Film Müjdesi!


yeni harry potter

Ünlü İngiliz yazar J.K Rowling'in, Warner Bros. şirketi ile yeni bir film için anlaşma imzalayacağı duyuruldu.
Yapılan açıklamada, yeni filmde Harry Potter'ın yer almayacağı, senaryonun da Harry Potter'ın hikayesinden 70 yıl öncesini anlatacağı söylendi.


Açıklamaya göre Rowling senaryoyu "Fantastic Beasts and Where To Find Them" adlı eserinden esinlerek yazacakmış. Rowling bu kitabını 2001 yılında yayımlamıştı ve eserinde Harry Potter kitabındaki canavarları betimliyordu. Senaryo, kitabın hayali yazarı Newt Scamander'in öyküsünü anlatacak. J.K Rowling'in film ile ilgili yaptığı açıklama:
"Her şey Warner Bros. şirketinin bana "Fantastic Beasts and Where To Find Them" eserimi filme dönüştürme önerisiyle gelmesiyle başladı. Eğlenceli bir fikir olduğunu düşündüm ama sonra kitabın sözde yazarı Newt Scamander'ı görme fikrinin biraz zor olacağını düşündüm. Kendi kurgu dünyamda çok şey yaşadım bu yüzden Newt hakkında bir şeyler biliyorum. "
"Warner Bros'un teklifini değerlendirirken göz ardı edemeyeceğim bir fikir şekillendi.  Bu da "Filmin sonunu nasıl kendi düşüncemle perdeye yansıtabilirim?" idi.
Ben açıkcası çok mutlu oldum! Film de Harry Potter olmasa bile onlara dair bir şeyler izlemek çok güzel olacak.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply