» » » Louis Tomlinson Maçta Sakatlandı!



One Direction'ın üyesi Louis Tomlinson Pazar günü Celtic Park'ta (Glasgow) hayır için maça çıktı.

Louis ilk önce profesyonel futbolcu Gabriel Agbonlahor tarafından sakatlandı, daha sonra oyuncu değişikliği sırasında kustu!

Tabii futbolda böyle sakatlanmalar normal ve zaten Gabriel da Tomlinson'dan Twitter'da özür diledi ama Louis'in hayranları boş durmadı!


Tomlinson'ın hayranları Gabriel'a tehdit mesajları yolladı.
@Omg_Its_Ella: "Bu adam Louis'in dizine zarar verdi. Ben de senin yüzüne zarar vereceğim. Özür dilediğini duyarsam daha iyi olur yoksa seni bulur ve öldürürüm."

@zaynoreos: "Taşaklarını keseceğim."

Ayrıca Louis'nin annesi Johannah Darling, Louis'in maçı ile ilgili gelen tweetleri yanıtladı.
Louis'e sevgilerimi yolla çünkü onu seviyorum. Ona iyi olduğunu umduğumu söyle ve bugün iyi iş çıkardı.
Jay: "Teşekkürler. Tweetinin ekran görüntüsünü aldım xx"

Jay, Louis nasıl? Bu benim hayatımda çok önemli ve endileşiyim!
Jay: "O iyi, teşekkürler xx"

Louis hala 18'indeki Doncaster maçında oynayacak mı?? Bilet ayırtmak istiyorum ama hala oynuyor mu bilmiyorum!
Jay: "Evet, oynuyor xx"

Umarız Louis kısa sürede iyileşir! 


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply