» » » » Miley Cyrus "Pop Müzik İçin Yeni Bir Standart Belirlemeye Çalışıyorum!"



Son zamanlarda her yaptığıyla gündeme oturan 20 yaşındaki şarkıcı Miley Cyrus 8 Ekim'de çıkacak olan yeni albümü hakkında konuşmaya devam ediyor. Anlaşılan Miley, uzun zamandır üzerinde çalıştığı bu albümün kusursuz ve unutulmaz olmasını istiyor! İşte söyledikleri;
(Bangerz) Yakında çıkıyor, bu yüzden şuanda mükemmel olduğuna emin olmak için 20,000. kez dinliyorum. Her detayın mükemmel olduğuna emin olmalıyım. İnsanların hala dinlediği albümler vardır, Michael Jackson'ın Bad albümü gibi, çünkü bu çok lanet bir uyuşturucu gibi. İnsanların benim albümümü de bunun gibi dinlemesini istiyorum. Ludacris'in benim albümümün başarısı hakkında söylediği bir dize var. "Zamanımdan önce ölürsem, en azından müziğim hala yaşıyor olacak." Tekrar ve tekrar söylediğim bir şey. Bir ara benim için bir Pixies (90'lı yılların ünlü müzik grubu) albümü vardı. — 16 yaşımdan 18'ime kadar, Pixies'i hep dinledim. Ve ben de birçok insan için böyle bir sanatçı olabileceğim, bu yüzden bu albümümün yapabileceğimin en iyisi olduğuna emin olmak istiyorum. Pop müzik için yeni bir standart belirlemeye çalışıyorum. Bu yüzden bunu yaşamak zorundayım.

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: