» » » » Niall Horan ve Louis Tomlinson Okuldan Uzaklaştırma Almış!



One Direction'ın yakışıklı üyesi Niall Horan'ın M dergisine anlattığına göre okul yıllarında uslu bir çocuk değilmiş. Hatta Niall okuldan uzaklaştırma bile almış!


Niall okul yıllarındayken aldığı 2 günlük uzaklaştırma cezasından bahsetti. Aynı zamanda yaramaz bir öğrenci olduğundan da!
Okuldayken bir şeyler çaldım mesela bir arkadaşımın eşyası gibi. Kötü çocuklardan değildim ama genel olarak karışıklıktan 2 günlüğüne uzaklaştırma almıştım. Çok konuşurdum, sanırım benim için problem.

Uzaklaştırma cezası alan tek One Direction üyesi Niall değil! Grubun üyesi Louis Tomlinson da okul yıllarındayken uzaklaştırma almış!

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum: