» » » Selena Gomez "Hayalet Avcılığını" Sevdiğini Söyledi



Selena Gomez KISS FM ile yaptığı yeni bir röportaj sırasında hayalet avcılığını sevdiğini söyledi. 21 yaşındaki şarkıcı şöyle konuştu:


Korkmayı çok seviyorum. Perili evleri seviyorum. Gerçekten garip olan perili bir hastaneye gittim. Yanımda birkaç çocuk getirmeliydim ama bütün kızları topladım. Bir şeyler gördük... Odanın içine doğru yürüdük ve bir dakika boyunca orada kalmamız gerekiyordu, ayrıca sessiz olduk bu yüzden bazı şeyler duyabildik. Belki de bizimle dalga geçmişlerdi bilemiyorum, ama anlattıkları hikayeler beni çok korkutmuştu.
Çok ürkütücü! Selena Gomez'in eski en yakın arkadaşı Demi Lovato da hayalet avcılığını çok seviyor! Ayrıca Demi, Teksas'taki evinde bir hayaletin yaşadığına inanıyor. 

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. hayalet avcılığı ne amk

    YanıtlaSil
  2. Şems Nebizade15 Eylül 2013 16:10

    eski? onlar hala arkadas

    YanıtlaSil
  3. Eski "en yakın arkadaşı". Eski arkadaşı denmiyor orda :)

    YanıtlaSil
  4. Supernatural izlemelisin :D

    YanıtlaSil