» » » » Spring Breakers'ın Devam Filmi Mi Geliyor?


spring breakers devam filmi

Yakışıklı oyuncu James Franco'ya MTV ile yaptığı röportaj sırasında Oz (Oz The Great And Powerful filminden) veya Alien (Spring Breakers filminden) hangi karakteri yeniden oynamak istersin diye soruldu.


Franco iki rolü de sevdiğini ve yapacağını söyledi.
İkisini de yaparım, iki rolü de sevmiştim. 

Yani, Harmony (Korine) ve ben kesinlikle birlikte başka bir iş yapmak istiyoruz. Spring Breakers 2'nin çıkma olasılığından da bahsetti. Harmony'nin [yönetmen] Sprin Breakrs 2'yi istediğini sanmıyorum.

Benim karakterim ve Gucci Mane'in karakterinin eski arkadaşlar olması gerekiyordu, bunun hakkında konuşuyorduk ve 'Hadi yapalım' dedik bu şekilde filmi çektik. Olay buydu yani o yüzden sanmıyorum. 

Ama eğer 2. filmi Korine yönetmezse, kim yapar? James bunu da cevapladı:
Bana ilgileniyor muyum diye sordular. Bilmiyorum, bu sadece bir söylenti.

Ecem Demir

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: