» » » Yeni İddia: Selena Gomez Justin Bieber'ın Yeni Bıyıklarını Görünce Kahkaha Atmış!



Hollywood'un en sevilen çiftlerinden Justin Bieber ve Selena Gomez ikilisi ayrıldıktan sonra birçok dedikodu yayılmıştı.

HollywoodLife'a konuşan çiftin bir yakınının söylediğine göre Selena Justin'in yeni bıyıklarını 'komik' bulmuş.


Selena şuan Stars Dance turuyla çok meşgul ama sanal alemi de takip etmeyi ihmal etmiyor!

Selena'nın bir yakınının söylediğine göre yurt dışında ailesi ve arkadaşlarıyla iletişimi koparmamak için sık sık online oluyor. 

Sely bir gün Instagram'ı açıp, Justin'in yeni bıyıklarını görünce yüksek sesle gülmüş!
Selena bıyıkları gördü ve bunun komik olduğunu düşündü! Bu ona evine olan hasretinden sonra iyi bir kahkaha attırdı.

Bu haber hakkında yorum yapmadan önce unutmamanız gereken bir şey var; haberin doğruluğu kesin değil! 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

66 yorum:

  1. KAHKAHA ATINCA SİKİK Mİ OLUYO ?OLMAYAN BEYNİNİ SİKEYİM.

    YanıtlaSil
  2. orospu smilers ve sahte beliebers gelsin

    YanıtlaSil
  3. OROSPU SELENATORS :)

    YanıtlaSil
  4. allahım milletin aklına ne geliyor benim aklıma ne geldi şimdi diyoya instagramı açınca fotoğrafı gördü diye demekki justini instagramda takip ediyo amk jelenayı destekleyince böyle oluyo olaya nerden bakıyom

    YanıtlaSil
  5. GENÇLER SELENA NIN BU VİDEOSUNU GÖRDÜNÜZ MÜ http://www.youtube.com/watch?v=wwj0MuCBPRI

    YanıtlaSil
  6. Niye gülmüş :D kendi bıyıklarından uzun olduğu için kıskanmış mı yoksa :D :D

    YanıtlaSil
  7. SELENA JUSTINİ GERÇEKTEN SEVİYODU DİMİ ? HI HI HI EVET KENDİNİZİ KANDIRMAYA DEVAM EDİN.

    YanıtlaSil
  8. Selenatorlerinamk11 Eylül 2013 21:18

    Ananın amı lan kevaşe.

    YanıtlaSil
  9. Selenatorlerinamk11 Eylül 2013 21:19

    Helal olsun ;)

    YanıtlaSil
  10. bıyık değil de sakal daha iyi olabilirdi

    YanıtlaSil
  11. Olmayan biyiklari eed.

    YanıtlaSil
  12. Forever Lovatic11 Eylül 2013 21:27

    Evet seviyo çünkü haber yalan. Doğru olsaydı sadece bu sayfada gormezdik.

    YanıtlaSil
  13. Forever Lovatic11 Eylül 2013 21:29

    Birseye gulunce komik olduğu için gulunur. Bu onu sikik yapmaz.

    YanıtlaSil
  14. Sadece bu sayfada değil zaten kör müsün hollywood life yazıyo.

    YanıtlaSil
  15. ABDULREZZAHKILLIBACAK11 Eylül 2013 21:33

    orada ne demiş selena türkçesi ne

    YanıtlaSil
  16. Justin'in bıyığı kadar beyni yok amk bu malın -,-

    YanıtlaSil
  17. http://24.media.tumblr.com/6798c65c3d44adace9c3a787e140c432/tumblr_mrfa1uzhpl1rq03t7o1_1280.jpg yakınlaştır canısı :))

    YanıtlaSil
  18. amacınız selenaya küfür ettirmek mi bıktım bu sayfadan amacınıza ulaşıyorsunuz

    YanıtlaSil
  19. selena orospusu işte ne olacak o açıpta kendi a*ındaki kıllara gülsün amkın evladı lan o justinin bıyığına kurban olsun!! orospu selena !!

    YanıtlaSil
  20. helal sana!! :D

    YanıtlaSil
  21. bravoo :D

    YanıtlaSil
  22. bncede -_-

    YanıtlaSil
  23. Selenator değilim ama ona bunun için küfür etme. Justinin bıyıklarıyla bende dalga geçiyorum :DF:S:f

    YanıtlaSil
  24. anlamadım!! bn koyu bir belıeber im aynı zamandada smıler faakt smılerlere orospu demeye akkın yok tmmı öyle smılerlar varki bnm gibi selenadan nefret ededn selenayla miley arki diye smıler ve selenatörlerde knki olucak die bişi yok tmmı??

    YanıtlaSil
  25. vay amk bnm dedemin bıyıkalrından daha çok laa :D

    YanıtlaSil
  26. Ahhhh canım :) en azından bıyığı kesebilir, yani bir çaresi var. Peki ya biz senin bu beynine nasıl bir çözüm bulucaz ?

    YanıtlaSil
  27. Benim en azından bir beynim var :)) evet kesebilir hergün traş olsun .s

    YanıtlaSil
  28. kusura bakmada ne bokuna konuşuyorsun mk anca laf atıyorsunuz oradan selenaya laf söylemeyi biliyorsun ,ben de selenayı çok sevmiyorum ama şarkılarını dinliyorum ve ona saygı duyuyorum yok bıyıkları var yok şusu var senin ananın bıyıkları yok muydu orada selenaya demediğin kalmadı onlar justine ve mileye laf söyleyinci suç oluyo senin selenaya laf söylemen suç olmuyor unutma her şey karşılıklıdır sin selenaya hak etmediği lafları saydırırsanız onlarda sizin çok değerli kendini dünyanın kralı sanan ama aslında küçük bir ergenden farklı bir şey olmayan justinize laf söylerler. gördük gördük türkiyede yeni gelinler gibi nasıl uçaktan ayrıldığını gördük görende ne sanar farklı ülkelerde iniyo fotoğraf çekiliyo öpüyo kokluyo türkiyede napıyo http://www.youtube.com/watch?v=MXDf7iZW2yg . ! bence bu konuda burda kapansın

    YanıtlaSil
  29. Forever Lovatic12 Eylül 2013 10:34

    illaki doğru diye bişey yok ama..Hollywood Life'tada doğru olmayabilir denmiş. Herşeye atarlanmayın.

    YanıtlaSil
  30. FATMA GÜREL MALI12 Eylül 2013 12:19

    O YÜZDEN Mİ ŞU AN DÜNYACA ÜNLÜ ?

    YanıtlaSil
  31. amk koltuk altı da var yakınlaştırın da bakın d.sad.sad.

    YanıtlaSil
  32. bıyıklar aslında yeterince rezil ediyor ama evet orası da var söylemeyi unutmuşum ve shop değil fan sayfasında gördüm :))

    YanıtlaSil
  33. ahaha hayır Justin deneme yapıyo beğenmediyse kestirebilir Selena ne bokuna dalga geçiyo hala sevgilisi oldunu felan mı sanıyo neyse rick yakışmış bence mk selena burda ben Belieber ım ama bende güldüm diyenler sizinde mk Justin destek bekliyo olmıycaksınız sıktırın gıdın

    YanıtlaSil
  34. Dünyaca ünlü olanlar dahi mi canısı :))

    YanıtlaSil
  35. O haberin inciciler tarafından Justin'e atılmış bir iftira olduğunu bilmiyor musun? Yani yalan haber. Ayrıca Justin'in kendini bişi sandığı falan yok ne yapmış da burdan onu çıkardın açıklar mısın? Bi de Selenatorlerin Miley ve Justin'e dedikleri hakaretleri gördükten sonra tepki vermemiz normal değil mi sence?

    YanıtlaSil
  36. gercekten cok onyargilisiniz olseniz dunya daha iyi bir yer olur. birileri soylemis iste dogru oldugu ne belli? hem bende gorunce guluyorum cok komik duruyor

    YanıtlaSil
  37. Şems Nebizade12 Eylül 2013 15:54

    sensin o dedigin tatlim. selenanin boyle bir sye yaptigi gercke bile degil .

    YanıtlaSil
  38. BENDE JUSTININ BIYIKLARINI GÖRÜNCE KAHKAHA ATTIM KAHKAHA ATINCA BİR ŞEY Mİ OLUYOR AMK ? AYRILDILAR BİTTİ ARTIK NEYİN DERDİNDESİNİZ ANLAMIYORUM Kİ . ALIN SİZE KALDI JUSTININIZ TEFE TEFE KULLANIN .

    YanıtlaSil
  39. SEVİP SEVMEMESİNİN BU HABERLE NE ALAKASI VAR ALLAH AŞKINA YAA BENDE JUSTININ BIYIKLARINI GÖRÜNCE KAHKAHA ATTIM ARKADAŞIM DA ATTI SİZ BELIEBERLARDA ATTINIZ O ZAMAN SİZDE JUSTINI GERÇEKTEN SEVMİYOSUNUZ ? BEN ZATEN SİZİN YÜZÜNÜZDEN ÇOCUKTAN SOĞUDUM LAN.

    YanıtlaSil
  40. bende justini çok severim bunu tüm samimiyetimle söylüyorum o habere gelirsek belkide haklısın yalan haber olabilir bunu kimse bilemez hadi o türkiyeye geldiğinde yaptığı hareketlerinde kendince haklı sebebleri olduğunu varsayalım ama arkadaşlar kusura bakmayında siz justinin yaptığı her harekete bir iyimserlik bir doğruluk bir haklılık yüklüyorsunuz birde demişsin selenatorların miley ve justine attığı hakaretleri gördükten sonra tepki vermemiz normal değil mi demişsin ama unutma ki ilk yorumda siz selenaya laf atmışsınız ve doğruluğu kesin olmayan bir haber yüzünden neyse bu arada kimse burada mileye laf atmadı onu karıştırmayın bari !

    YanıtlaSil
  41. Ağzını yirim :D

    YanıtlaSil
  42. neyse tamam uzatmıyalım

    YanıtlaSil
  43. Hayır Aklına Sen Gelmişsin Ondan Seni Hatırlayıp gülmüş

    YanıtlaSil
  44. çok yoğum çalışıyor selena gibi hergün hangi belieber'a çatsam diye düşünmüyor...;)

    YanıtlaSil
  45. ben de senin saman beyninle dalga geçiyorum :D :D

    YanıtlaSil
  46. soğuman için birilerine ihtiyacın yokkk!! ;)

    YanıtlaSil
  47. Canısı ben Justin'e traş olsun demedim Selena'ya dedim :D

    YanıtlaSil
  48. hmn savunmaya geç selenator aptalı kızım ben selenaya antiyim tmmı kalkıpta hem on aanti olup hemde onun hayranlarına saygı gösteremem tmmı??

    YanıtlaSil
  49. mrk etem senin o ünlü dediğin orospu justinin yanından bile geçemez!!

    YanıtlaSil
  50. Niye gülmüş çok antim var diye mi :D

    YanıtlaSil
  51. Şems Nebizade15 Eylül 2013 16:13

    ay Selenatorsde oturub agliyodu aptal Beliebers bize neden saygi duymuyor diye. bende belieberim ama selenaya anti olanlar cidden aptal. sel justini mutlu ediyodu. ve onlar birbirlerini seviyodu. senin gibi aptallar bunu anlayamaz. selenayi kimin altinda gordunde o*ospu diyosun?

    YanıtlaSil
  52. Şems Nebizade15 Eylül 2013 16:14

    hem bu haberin gercekligi bile yok birileri uydurmus. gercekligine dair kanit yok. hem gulmussede hakliymis. biyiklari cok komik bende gorunce gulyuorum

    YanıtlaSil
  53. e bende gülüyorum fakat dedim yha antiyim saygı duymamı bekleyemezsin!!

    YanıtlaSil
  54. çok haklısın onlarda idolleri gibi orospu!!

    YanıtlaSil
  55. millet koltukaltına zoom yaparmısınız!! bn yaptım ve iğrendim... ühhh öööö

    YanıtlaSil
  56. Justin'i severim ama bencede komik duruyor sdsdsda

    YanıtlaSil
  57. O sen olmayasın çünkü benim hiç bıyığım yok :))

    YanıtlaSil
  58. Sen dedinmi sanıyosun biz seni hala Selena Gomez i kıskanıpta bıyıkları var diye bahaneler uyduran kız diye sanıyoruz.

    YanıtlaSil
  59. Boş hayaller.

    YanıtlaSil
  60. bahane değil var işte bıyıkları :D ve emin ol Selena kıskanılacak bir özelliğe sahip değil :D

    YanıtlaSil
  61. Bıyıkları gördükten sonra bile inkar etmek... evet, boş hayaller sizinkiler

    YanıtlaSil
  62. Fatma Gürel17 Ekim 2013 16:31

    birinin altında görmeme gerek yokki o doğuştan orospu!!

    YanıtlaSil
  63. hayır JB nin bıyıkları aynı seninkine benziyormuş seni hatırlatmış

    YanıtlaSil
  64. Ben genel olarak söyledim Miley'ye hakaret edenler hep selenatör

    YanıtlaSil