» » Austin Mahone'un Gizemli Hastalığı Ortaya Çıktı!



Bildiğiniz gibi Austin Mahone, geçtiğimiz gün kendini çok hasta hissettiği gerekçesiyle hastaneye yatmıştı. Bugün Mahone'nin doktoru Dr. Rose suskunluğunu bozdu!
 "Belirtilerin çoğu birbirleriyle uyumlu. Boğazdaki enfeksiyon su kaybına neden oluyor ve bu da yüksek ateş yapıyor. Ama kan pıhtılaşması eklenen kısım. Öyle bir şey söz konusu değil. Bazı şarkıcıların ses tellerinin etrafında kan pıhıtısı olabiliyor ama bu durum Austin'de yok. Bu hastalığın boğaz ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Bir kaç hafta sonra iyileşeceğini düşünüyorum. Sonuç olarak kötü bir soğuk algınlığı geçiriyor."
Umarız ki Austin bir an önce iyileşir! Ona iyi dileklerimizi yolluyoruz! 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. Öyle bir başlık koymuşsunuz ki ciddi birşey sandım ödüm koptu :D

    YanıtlaSil
  2. Austininsevgilisi19 Ekim 2013 20:48

    Umaım bir an önce iyileşir


    -Mahomiee <3

    YanıtlaSil
  3. gizemli hastalık : soğuk algınlığı


    uhdgasydasydfaysfdasdayjfayskfayka

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun aşkıımmaaaaaaa <3

    YanıtlaSil
  5. biz olsak 1 hafta 7 gün içinde geçer

    YanıtlaSil
  6. Dilara Gökçe20 Ekim 2013 17:30

    Olm hastaneye bunun için mi kaldırılmış? Adam kalpten gidiyo sanmıştım ben hay anasını -_-

    YanıtlaSil
  7. İnşallah bir an önce iyileşir <3

    YanıtlaSil
  8. öyle bir başlık ki aklıma gelenler:
    verem
    kolera
    lösemi
    beyninde tümör olabilir
    bacağı kolu yada biyeri kopcak.

    YanıtlaSil