» » » » » Perrie Edwards Nişanı Hakkında Konuştu!



Little Mix grubu Bliss dergisinin son sayısının kapağında! Kızlar — Jade Thirlwall, Jesy Nelson, ve Leigh-Anne Pinnock — Perrie Edwards'ın One Direction üyesi Zayn Malik ile nişanlanması hakkında sohbet ettiler.

Perrie konu hakkında şöyle söyledi:
Şu anda çok mutluyuz. Bulutların üzerinde gibiyim, bu yüzden o da öyle.
Jade ise ekledi:
Tam anlamıyla Pazar günü evlenme teklifi etmiş, biz de Pazartesi günü işe geri döndük ve Perrie'nin ilk söylediği şey bu oldu.
Ayrıca Perrie, One Direction grubunun yeni "This Is Us" adlı filminin galasında yüzüğü takması hakkında konuştu:
Dürüst olmak gerekirse,  bu konu hakkında düşünmemiştim bile. Onu göreceğim için heyecanlıydım, kızlarla birlikte hazırlanıyordum ve etkinliğe gidiyordum. Kırmızı halıda düşeceğimden korkuyordum ve parmağımda bir yüzükle bunun olmasını istemezdim. Ama neyse ki kendimi utandırmadım. 

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

11 yorum:

  1. geber amına koduğumun orospusu. inşallah sakız çiğnerken sakız boğazına kaçar da geberirsin :D

    YanıtlaSil
  2. APE. APE. APE.19 Ekim 2013 17:45

    hahah katılıyorum :D süpersin ya..

    YanıtlaSil
  3. Çok talılar

    YanıtlaSil
  4. geber öl yada çarpıl yoksa ben çarparım orospu!!!

    YanıtlaSil
  5. Forever Perrie19 Ekim 2013 22:30

    Şu kız size ne yaptı ben bir türlü anlayamıyorum. Geber amına koduğumun orospusu ne demek amk? Sanki Zayn Perrie ile nişanlanmasa sizinle evlenecekler. Amına kodumun kezbanları.

    YanıtlaSil
  6. amk onlar evlenicek buda götünüze girsin perrie çok güzel bi kız ve ben sonuna kadar mixer'ım. saygı duyarım normalde ama haddinizi aşıyosunuz amk perrie hayallerinizi yaşıyormuşmuş,daha bi rt bile alamamışken neyin kafası aq? yeter artık çenenizi kapayın ve saygı duymayı öğrenin.

    YanıtlaSil
  7. evlenmeerine karşı değilim bu onların kararı ama bence pek yakışmıyolar

    YanıtlaSil
  8. ya bakın ben ne antiyim ne de mixer ama bence ilgilenmeyin ya olayı büyüten sizsiziniz tamam bende desteklemiyorum ama bence bu kadar büyütmenin kimseye faydası yok boşverin zaten boşvermek en büyük hakarettir evliliklerine değer vermediğinizi gösterin bu konu yeterince uzadı

    YanıtlaSil
  9. İnş götmze grr tlm yhaaa s.s.s.


    Gerizekalı umarım mixerler götünüze girer !!!!!

    YanıtlaSil
  10. amkkk mixerleri allah belanızı lan zayn le evleniyo diyo hava atıyonuz götlerr x factor dfe 1.ciler one direction 3.ama şu an dünyanın en sevilen gruplarından biri one direction gerzek blendır

    YanıtlaSil
  11. ne kadar itici ve bok beyinlisin lan

    YanıtlaSil