» » » » » » » Cher Lloyd, Lorde'un Taylor Swift ve Selena Gomez Göndermesini Eleştirdi!



Cher Lloyd da genç şarkıcı Lorde'un eleştirilerini saçma bulanlardan.

Cher'e Lorde'un son zamanlarda birçok ünlüye yaptığı eleştiriler hakkında ne düşündüğü soruldu ve Cher haberleri duyunca şok oldu.
Olamaz! Lorde neden bunu yapmak zorunda? Listede bir numarada.
 Cher diyor ki: 
Bana kalırsa Lorde artık insanları eleştirmeyi bırakmalı. Açıkçası birinin kısa sürede ne kadar başarı elde ettiği o kişinin dikkate alınması açısından çok daha iyi olur. O da bunun için çalışmalı. Bununla beraber, eğer kendisi benim hakkımda bir şeyler söyleyecek olsaydı ben buna tahammül edemezdim ve bunun karşılığı çok farklı olurdu.
 Daha sonra Cher, Selena'nın Lorde'un eleştirisine verdiği cevabı duyunca Selena'nın söylediklerine katıldı.
Muhtemelen ben kaba bir dil kullanırdım.

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: