» » Justin Bieber Striptiz Klubüne Gitti!



Son bir senedir Justin Bieber'ın olumsuz davranışları medyaya sürekli yansıyordu. Justin bu sefer de başına bela alacak gibi görünüyor! Tabii ki striptiz klubüne gittiği için değil. O artık bir yetişkin ve böyle kulüplere girmesi yasak değil.

Bieber ayın 18'inde Teksas'ta bir striptiz klubüne gitmişti. Kulüpteki bir dansçı Justin hakkında tweetler atınca ortalık biraz karıştı.
Justin popoma dokundu ve ben az kalsın bayılıyordum.
O, "Bu gerçek!" gibiydi.
Birçok ünlüyle dans ettim ve normalde beni aşamalandırmazlar ama Justin beni şok etti.
Artık bir Justin Bieber hayranıyım!
Bu dansçının doğru söyleyip, söylemediği bilinmez ama bu Justin'in ilk striptiz kulüp deneyimi değil!
Justin Haziran'da Miami'de ve Şubat'ta da striptiz klubünde kucak dansı yaparken görüntülenmişti.

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. Helal kankama gitsin

    YanıtlaSil
  2. Vaay çapkın seni

    YanıtlaSil
  3. Aslında gitmesi gayet doğal. O yaştaki hangi erkeğe gel striptiz klubüne gidelim desen uçarak gelirler

    YanıtlaSil
  4. Kucak sansını yapan kişi Justin değildi.teddy perez'di ama Justin gibi giyinmişti.

    YanıtlaSil
  5. seher belıeber20 Ekim 2013 17:19

    babna bak dilaramısın nesin her boku haber yapıcaz diye kendinizi yırtmayın tmmı bn onun gitmediğine inanıyorum!! varsa elinde kanıtın görüntüyle ispat et tatlım öyle kıçtan baştan uydurma haber yapmayın!!

    YanıtlaSil
  6. Haberin videosu da var, fotoğrafları da. Gittiği kesin. Zaten farkındaysan kötü bir şey demedi kimse, yetişkin olduğu ve yasal olduğu yazıyor. Çok anormal bir durum değil.
    Kanıt olarak bir fotoğraf koyuyorum;

    YanıtlaSil
  7. Video da var. Dün gördüm ama şuan baya gerilerde kaldı. Gitmiş olması normal, bunu kötü bir şey gibi söylemiyoruz. Sadece hoşunuza gitmeyen her habere hemen "yalan, uydurma" demeseniz keşke...

    YanıtlaSil
  8. seher belıeber23 Mayıs 2014 13:02

    video olmadığı sürece inanmam ama gitmişte olabilir haklısın -_-

    YanıtlaSil