» » » » Louis Tomlinson Eleanor Calder'a Evlenme Teklifi Etmek İçin Grubundan İzin İstedi!



Son zamanlarda nişanlanan tek üye Zayn Malik değilmiş gibi görünüyor! Louis Tomlinson'ın uzun zamandır kız arkadaşı olan Eleanor Calder'a evlenme teklifi etmek için çok yakın dostları olan One Direction üyelerinden izin istedi. İkili iki yıldır birlikte ve Louis'in bir yüzük satın aldığı ve Zayn Malik ile nişanlısı Perrie Edwards'ın evliliğinden sonra Eleanor ile evlenme planı yapmaya başladı.

Bir kaynak Louis ve Eleanor'un yaklaşan nişanı ile ilgili Daily Star'a şunları söyledi:
Louis ve Eleanor zaten pratik olarak nişanlandılar bile, gerçekten. Evlilik hakkında konuşmaya gelince her zaman çok açık oldular. Bu yüzden Louis bunu resmileştirmenin zamanının geldiğini düşünüyor. Kasımda, birbirlerine aşık olalı tam 2 yıl geçmiş olacak ve bu zamanın evlenme teklifi etmek için mükemmel bir zaman olacağını arkadaşlarına anlattı.

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

50 yorum:

  1. Mrs. Stypayhorlikson1 Ekim 2013 18:35

    Orda durcan liseli ! Elouenor'u destekliyorum ama iş ciddiye binince asla. Louis benim

    YanıtlaSil
  2. Elif Çelebi1 Ekim 2013 18:42

    Louis mutluysa bende mutluyum aq

    YanıtlaSil
  3. evlensinlerde directionerler göt olsun oohh çekelim :D bundan sonra bana gizlikız diyin nickim bu :D -gizli kız

    YanıtlaSil
  4. lanet olsun :(1 Ekim 2013 19:44

    hhhhhhhhhhhhaaaaaaayyyyyyyyyyyyıııııııııııııırrrrrrrrrr lanet olsun olamaaaaaaaaaaazzzzzzzz

    YanıtlaSil
  5. SİKİN OLM HAYATIMIZI SIÇIN İÇİNE. SONRA YAKARIM TÜM SİZİNLE İLGİLİ HER ŞEYİMİ. POSTERLERİ,DERGİLERİ,TİŞÖRTLERİ HER ŞEYİ. SİZİNLE BİRLİKTE TÜM ANILARI,YAKARIM.

    YanıtlaSil
  6. AMANIN ÇOK KORKTUK BU GİZLİ KIZ. SİKİNE TAKAR SENİN GİBİLERİ DIRECTIONERS.

    YanıtlaSil
  7. SelenatorKız1 Ekim 2013 20:18

    onların hayatı bişey diyemem onlarda bize bişey diyemez zayn'den sonra one direction dan soğdum artık sadece müziklerini dinliyorum özel hayatları beni ilgilendirmiyor! onlarla kurduğum hayallerinde canı cehenneme ! onlar bizi düşünseydi bende onları düşünürdüm benim için artık bitti

    YanıtlaSil
  8. korkudan adını gizlikız olarak değiştirmişin bide gerçk adını sölesene directionerlerin seni parçalmsından korkuyon dimi mq

    YanıtlaSil
  9. Larry Shipper1 Ekim 2013 21:41

    Harry'yle olan evlilik haberleri çıkınca ''Eleanor'a evlenme teklifi etmesi'' çok büyük bir tesadüf değil mi?Değil.Çünkü tesadüf değil.Bilerek yaptılar.Hala hetero oldukları konusunda milleti ikna etmek için çırpınıyorlar.Görürsünüz,bu kış Eleanor ve Louis ''ayrılacaklar'' ve Harry'yle tatile çıkacak Louis.Bu tatil %90 ihtimalle Harry'yle balayı olacak,Avustralya'dayken evlendiklerine dair çok kanıt var.Düğünü orada yaptılar demiyorum ama,biliyorsunuz,evlenmek için bir kağıdı imzalamanız yeterli.

    YanıtlaSil
  10. ananı sikiyim. hadi beee

    YanıtlaSil
  11. Bağyan Styles1 Ekim 2013 22:37

    Basliycam sizin yuzugunuze yalan kesin yalan

    YanıtlaSil
  12. Dalyaa Tomlinson1 Ekim 2013 23:04

    Hop hop orda dur tomlinson herseyi anlarim ama bu olmaz kabup edemem .ayrica ben iliskileri yalan diye biliyorum yani elimde bussuru kaniti vr ama bole haberler bile canimi yakiyor .hs bide yuzuk konusuna gelirsk sadece eleanor taki bakmaya gitmis e napick louisle disari cikmis eli boss döner mi ewe gerizekali nolck?

    YanıtlaSil
  13. olamaz offffffffffff

    YanıtlaSil
  14. Mrs.Stypayhorlikson2 Ekim 2013 15:45

    Bence yalan heber :/

    YanıtlaSil
  15. Açelya Özdal2 Ekim 2013 16:22

    SIÇTINIZ BÜTÜN HAYALLERİMİZE.

    YanıtlaSil
  16. allah belasını versin o eleanor'un -,- nefret ediyorum o kadından :'( desteklemiyordum da zaten

    YanıtlaSil
  17. lanet olsun yaa

    YanıtlaSil
  18. Ezgi Parıltı2 Ekim 2013 16:59

    Larry i istemiyosun yani

    YanıtlaSil
  19. Ezgi Parıltı2 Ekim 2013 17:00

    Seni elime geçirmeyim -_-

    YanıtlaSil
  20. Kübra Altuntaş2 Ekim 2013 17:03

    Eleanor'a küfür edemem o sadece sevdiği adamla beraber.Ama evlenmelerini hiçmi hiç istemem.Hele hele Zayn ve Perrie'den sonra.Tabiki benimle evlensinler diye hiç bir zaman kıçımı yırtmadım.Onların hayatı onların kararları.Ama onlara evliliği hiçbir zaman yakıştıramadım.Daha çok gençler Zayn 120 yaşında nişanlandı.Çok saçma.

    YanıtlaSil
  21. Larry ne lan zaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  22. Zaynın yaş 12O2 Ekim 2013 17:26

    oha mk zayn 12O yaşında mı SFdsaafd

    YanıtlaSil
  23. yok daha neler hayatınızı karartmayın dönün bu yanlıştan ...!

    YanıtlaSil
  24. ŞEVVAL DİRECTİONER2 Ekim 2013 17:31

    ÖNCE ZAYN SONRA LOUİS KAFAYI YİCEM AMK. DERDİNİZ NE YA! SİKİYİM AŞKINIZI AMK. İKİNİZİNDE!

    YanıtlaSil
  25. Direkşınır Görl2 Ekim 2013 17:50

    Sikim yaaa :(

    YanıtlaSil
  26. ÇIPET PET PET2 Ekim 2013 18:33

    Ben hayatımı belirleyecek sınavlara girmeme az kalmışken böyle olması çok enteresan. Gerçekten enteresan. Bunlar böyle olmaya devam etsin, ben de kitapların yüzüne bakmayayım. Tamam, ok, doğrudur.

    YanıtlaSil
  27. Mrs . Tomlinson2 Ekim 2013 19:40

    Ağlayasım bile gelmiyo göz yaşı tükendi artık :((

    YanıtlaSil
  28. Larry arkadaşlık yanlız Eleanor louis ilişkisi farklı bişey ha illla Larry gay diyorsanız başka

    YanıtlaSil
  29. larry shipper3 Ekim 2013 15:05

    arkadaşlar louis gay öptüm

    YanıtlaSil
  30. DMLA ADDSGSGXDSX3 Ekim 2013 16:09

    SENA AMK BEN SENİN

    YanıtlaSil
  31. DMLA ADDSGSGXDSX3 Ekim 2013 16:12

    ORSPU ŞİMDİ YAK LAN SENİN GİBİ DİRECTİONER OLURMU NE BEKLİODUN ? HİÇ EVLENİP MUTLU OLMASINMI ? YADA SENİNLE EVLENMESİNİ FALANMI ?HAYAL KURMA KIZIM ZATEN FANSIN AMK BEN DİRECTİONERİM SÇÇSXÇZ MUTLULARSA MUTLUYUM İSTEDİKLERİYLE EVLENİRLER

    YanıtlaSil
  32. DMLA ADDSGSGXDSX3 Ekim 2013 16:14

    ???? LARRY KARDEŞLİK AMK SEVGİLİLERMİ SANKİ GAYLERMİ TÖVBE TÖVBE SENİN GİBİLERİNDE AMK

    YanıtlaSil
  33. DMLA ADDSGSGXDSX3 Ekim 2013 16:17

    ASIL SENİN DERDİN NE ? İSTEDİKLERİYLE EVLENİRLER NE BEKLİYODUN SENİNLE EVLENMESİNİ FALANMI AHAHAHAH MUTLU OLUCAKSA MUTLUYUM

    YanıtlaSil
  34. DİRECTİONER3 Ekim 2013 16:26

    aynen directioner kardeşim

    YanıtlaSil
  35. Duygu Arslan3 Ekim 2013 19:45

    biraz ötede yaşa amk malı

    YanıtlaSil
  36. Duygu Arslan3 Ekim 2013 19:46

    gizli kız sın çünkü directoners den korkuyosun gerçek adını yaz lan

    YanıtlaSil
  37. DİRECTİONER3 Ekim 2013 21:13

    YETER ZAYN BENİM TEK AŞKIMDI O EVLENDİ ŞİMDİDE LOUİS YETER AŞIK OLDUGUM ADAMLARIN EVLENMESİ ÇOK KÖTÜ YETERRRRRRRRRRRR ORUSPU KATY ALDI ZAYNİ DİGER ORUSPU LOUİSİ :'(

    YanıtlaSil
  38. En azından pire gibi orda burda ben louisle evleniyorummm diye çığırmıyo .

    YanıtlaSil
  39. Evet Zayn yetmemişti Lou sende gel sende gel üstümüze herşeyi yaptınız zaten bu kalmıştı bide evlenin tam olsun..

    YanıtlaSil
  40. directioner adına üzüldüm :'(6 Ekim 2013 14:16

    kızım katy değiil değil ben bile directioner olmadığım halde onun perrie olduğunu biliom bide directioner olacaksınız :D :D asdfsfşlskfşskia

    YanıtlaSil
  41. ahahahahahahahhaha amq yha

    YanıtlaSil
  42. erkekmisin kardeş

    YanıtlaSil
  43. sanane lan gayse gay batıyomu

    YanıtlaSil
  44. bide yaysaydı tüm dünyaya ?eleanor

    YanıtlaSil
  45. louisle Harry mi evleniyor ?????????????????????????????

    YanıtlaSil
  46. Nice . I'm LOuis' fan and ı am a directioner too :'(

    YanıtlaSil
  47. REAL DİRECTİONER :)17 Ekim 2013 16:30

    Size bir şey söyleyeceğim. Siz herkese fansın, onlar mutluysa ben de mutluyum filan demişsiniz. Fanlar sadece sever ama biz Gerçek Directioners aşık oluruz diye düşünüyorum. Aşık olan insanlar da bence aşık olduğu insanı kıskanır, başkasıyla ilişkisi olunca üzülür-acı çeker. Kimsenin hayal kurmasına karışamazsın ve hayallerini de yıkamazsın.

    YanıtlaSil