» » » » Louis Tomlinson Kız Kardeşini 24 Yaşındaki Adamın Tacizinden Korudu



Louis Tomlinson gerçekten iyi bir abi. Kız kardeşi Lottie bir adam tarafından taciz ediliyordu ve Louis araya girerek adamı azarladı.

Daily Star'ın haberine göre, Lottie internette bir adam tarafından taciz ediliyordu. Adam Lottie'e çıplak fotoğrafını ve uygunsuz, edepsiz mesajlar ve tweetler atıyordu.

Louis de kız kardeşini tacizden kurtarmak için o adamın numarasını buldu ve adamı arayıp azarladı. Daily Star'a konuşan kaynağın söylediğine göre Louis'in telefonda söyledikleri;

Sen 24 yaşındasın ve Lottie 15 yaşında. Bu akşam stadyuma gelmeyi düşünme bile. Seni orada görmek istemiyorum.

Ayrıca kaynak, Louis'in ülkedeki en büyük mekanlarından birinde oynamaya odaklanmak istediğini ancak kız kardeşinin her şeyden önce geldiğini ve onu koruduğundan emin olmak istediğini de ekledi.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. Demekki Louis'nin biz farketmesinin yolu Lottie'den geçiyormuş.

    YanıtlaSil
  2. Benim abim azarlamazdı teke tek gel kapışalım lan diye adamı öldürürdü kesin xdxd

    YanıtlaSil
  3. Azarlamakla cok bir sey yapmış sanki Türklere böyle bir şey yapacaklar bak bakalım o adam yaşıyor mu

    YanıtlaSil
  4. heralde koruyacak abisi ama ben olsam abime gerek olmazdı ben siqrdim oadamı :D

    YanıtlaSil