» » » » » Nina Dobrev ve Derek Hough Ayrıldı!



Nina Dobrev ve Derek Hough 6 haftalık ilişkilerine son verdi! US Weekly'nin haberine göre ikili uzun mesafeli ilişkilerini yürütemedi. Derek Hough, Dancing With The Stars çekimleri için LA'de iken, Nina TVD çekimleri için Atlanta'daydı (eski erkek arkadaşı Ian Somerhalder ile birlikte!) Çiftin yakın bir arkadaşı US Weekly'e şunları söyledi:
"Mesafe baş edilemeyecek kadar fazlaydı." 
"Nina, Derek'in kız kardeşi Julianne ile çok fazla takılıyordu. Daha sonra Nina, Derek'e aşık oldu. Derek'de Nina'ya vuruldu. Çok uzun bir süre bir kız için böyle hissetmediğini söyledi."
 "Julianne durumu anlıyor, arada küslük yok."
Açıkçası ben sıkı bir Nian fanı olarak bu habere çok çok sevindim! Nina ve Ian 3,5 yıllık ilişkilerine Mayıs ayında son vermişti ama bence ortada hala bir şeyler var. Siz neler düşünüyorsunuz? 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Sevdenaz Duman16 Ekim 2013 22:47

    Oha :OOO Bene nina fanı olarak çok seindim hem nian bitemez bitmiş osla bile kül yeniden ateş olucak .. :)) ♥

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle harika olmuş bu !! Bazı yerlerde sadece Nian fanlarını falan sakinleştirmek için ayrıldıklarını söylüyor. Ama ben öyle düşünmüyorum. E tabi sette o kadar Delena sahnesi çekerken dayanamadı kızcağız :P Çok çok sıkı bir Nian fanı olarak bu haber beni gerçekten mutlu etti. :))) <33

    YanıtlaSil
  3. yalnız İan ve Nina tekrar çıkarlarsa ki umarım çıkarlar :D herkes derek in kullanıldığını yanlış bi şey olsada ninanın İan i unutmak için başkasını kullandığını ama başaramadığını herkesin anlıycağını düşünüyorum :D

    YanıtlaSil