» » » » Selena Gomez Ses Cihazı Arıza Verince Ara Vermek Zorunda Kaldı!




Selena Gomez için en iyi haftalardan biri olduğu söylenemez. Önce sahnede düşmesi, sonra sinirden  ağlamasının ardından şimdi de The View adlı programda performans sergileyecekken işler pek yolunda gitmedi.

Selena, Perşembe günü The View adlı programda performans sergileyecekken kulağına sesinin gelmesini sağlayan ses cihazında bir sorun oluştu.

Genç şarkıcı tam "Slow Down" adlı şarkısını söylemeye başlayacakken durdu ve grubuna döndü.
"Duyamıyorum... Sesimi duyamıyorum..."

Selena durumu gayet iyi idare etti ve Jenny McCarthy sahneye gelip "Kısa bir arıza molası veriyoruz." diyene kadar seyircilerle mini bir sohbet gerçekleştirdi.

Sonunda her şey düzeltildi ve genç şarkıcı performansını sergileyebildi.

McCarthy şovdan sonra "Lanet olsun. Bugün #TheView'da bazı aksaklılar oldu. Selena için kıyamete karşı iyi bir spor oldu. Onu seviyorum." diye bir tweet attı.



Olayın Videosu:


Performansın videosu:

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. Olayin videosu yok

    YanıtlaSil
  2. Beste Akarsu18 Ekim 2013 21:23

    1.video açılmıyor . sorunu giderin lütfen

    YanıtlaSil
  3. olayın videosu yokk açılmıooo

    YanıtlaSil
  4. Şu anda açılıyor,ben izledim.

    YanıtlaSil
  5. Beste Akarsu20 Ekim 2013 22:10

    VİDEO AÇILMIYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  6. Beste Akarsu21 Ekim 2013 18:54

    amk doğru düzgün yapın bir işi . video açılmıyor kimse ilgilenmiyor .

    YanıtlaSil
  7. ya bunaa video acilmiyo ya dogru duzgun yapin yada yapmayinn

    YanıtlaSil
  8. Sorun çözüldü,video bende açıldı o yüzden çalıştığını düşünmüştüm.Şimdi youtube videosu ekledim.

    YanıtlaSil
  9. Video düzeltildi arkadaşlar

    YanıtlaSil