» » » » Supernatural Ekibi Müslümanların Kurban Bayramını Kutladı!



Supernatural ekibi dizinin Müslüman izleyicilerini unutmayıp, Kurban Bayramlarını kutladı!

Dizinin kötü adamı ve 'Cehennem'in Kralı' Crowley (Mark Sheppard):
Kurban Bayramı mübarek olsun.
diye bir tweet attı.

Dizinin en sevilen oyuncularından Bobby (Jim Beaver) ise bayramı Türkçe kutladı!
Kurban bayramınız mübarek olsun.
Sizce de dizinin oyuncularının bu yaptığı çok hoş değil mi?

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. ayrım yapmıyorlar bu çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Jensen ve Jared de atsalardi cok sevinirdim :D

    YanıtlaSil
  3. ♫♪Deniz♫♪17 Ekim 2013 16:47

    ohh hem de türkçe kutlamışlar :D

    YanıtlaSil
  4. bende onların cadılar bayramını kutluyorum :D :D

    YanıtlaSil
  5. oyşşş ya spnnn

    YanıtlaSil
  6. bir kez daha sevdim <3 .. Twitterinde yazıyı görünce şok geçirdim o ayrı o.O

    YanıtlaSil
  7. Crowley inki komiğime gitti. .Şeytan ya hani.. :D Çok seviyorum ya ben bunları..

    YanıtlaSil
  8. Hunter Grill26 Ekim 2013 10:26

    OOOWWWW HUNTERLLLEEEEERRRR DEELLİİİRİRRİİİİİİİNN :D

    YanıtlaSil
  9. işte ya adamların dibi

    YanıtlaSil