» » » » » » » » Ünlüler Kendilerine Yazılan Nefret Tweetlerini Okudu!



Jimmy Kimmel'ın programında en sevilen bölümlerden biri olan 'Kaba Tweetler'in yeni bölümünü yayınladı. Bu bölümde Selena Gomez, Demi Lovato, Katy Perry, John Mayer, Lil Wayne, Adam Levine, Kesha ve hepimizin sevdiği başarılı ünlüler yer aldı. Sizce en kaba tweet kimlere gelmiş?


Selena Gomez için atılan tweet:
Selena Gomez'den neden nefret ettiğimin sorulmasından nefret ediyorum.Sadece nefret ediyorum.
Demi Lovato için atılan tweet:
Demi Lovato şarkısı çalıyor.Lütfen Durdurun!

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

13 yorum:

  1. O twwetleri kim attıysa özellikle demininkini sikerim onları o yazıları yazanın parmakları kırılsın :-(

    YanıtlaSil
  2. türkçe yapsaydınız iyiydi

    YanıtlaSil
  3. Demi ve Selena'nın tweetlerini ekledim.Çoğu tweet de basit siz çevirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Lil Wayne abi ya...

    YanıtlaSil
  5. caner bey b i ara sayfanın kp si yüzünden size daha doğrusu tüm magazinee ailesine haksızlık etmiştim neden selenayı yapıyorsunuzda justini yapmıyorsunuz diye ama gerçekten şimdi çok iyi anlıyor siz taraflı yayın felan yapmıyorsunuz siz muhteşem bir sitesiniz :))

    YanıtlaSil
  6. İçten içe sövmeye başladım !

    YanıtlaSil
  7. Sağol melek,ayrım yapmamaya çalışıyoruz.Her ünlüye sitemiz açık.

    YanıtlaSil
  8. Güneş Dayıoğlu14 Ekim 2013 19:33

    Size böyle birşey yapılsa hoşunuza gider mi?Hayır,o zaman nefret içerikle yorumlarınız sizde kalsın.

    YanıtlaSil
  9. Bi an Selena nın kini ben mi yazdım diye düşündüm lan aynı benım açıklamam

    YanıtlaSil
  10. İŞTE BÖYLE APTALLAR DA OTURDUĞU YERDEN GÖT BÜYÜTÜP ELALEMİN İŞİNE ŞARKISINA FİZİĞİNE YAPTIKLARINA KARIŞIYOR. ÖZELLİKLE BELİEBERLER SELENAYA ANTI. SAÇMALIKTAN BASKA BİRŞEY DEĞİL ONLAR NEFRETİNİZİ KAZANACAK HİÇBİR ŞEY YAPMADI..

    YanıtlaSil
  11. Demi nin müziğini beğenmeyenin müzik kulağına ...

    YanıtlaSil
  12. Demi tweeti okuduktan sonra tipi :DD <3<3<3 O değilde Ke$ha :(

    YanıtlaSil
  13. LIL'İNKİ ÇOK KOMİKTİ. ADADAS

    YanıtlaSil