» » » Justin Bieber Arjantin Bayrağını Yerde Sürüklediği İçin Özür Diledi!

Justin Bieber Arjantin'de konser sırasında sahneye atılan iki bayrağı yerlerde sürüklemişti.
Aslında Bieber'ın bu yaptığı hapis cezasına kadar gidebilir çünkü Arjantin'de bayrağa saygısızlık 4 yıl hapis cezasıyla başlıyor.
Justin olayların büyüdüğünü görünce Twitter'dan özür diledi.
"Benimle ilgili Arjantin'de ortaya çıkan kötü durumu duydum ve şok oldum. Arjantin'i severim. En iyi konserlerimin bazılarını burada verdim. Bana görevliler bunun bir tişört olduğunu söyledi, meğerse bayrakmış. Arjantin'e, Arjantin halkına veya hayranlara asla saygısızlık etmem. Benim bu davranışımı yanlış anlayanlar varsa özür dilerim. Bu yanlışımı affedeceğinizi umuyorum. Umarım özrümü kabul edersiniz. Sizinle çok iyi zaman geçirdim ve bir daha konser vermeyi dört gözle bekliyorum. Orada çok hayranım olduğunu biliyorum. Sizi seviyorum."

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. kıvırma cabaları vol 65464744

    YanıtlaSil
  2. Önce yap sonra yanlış anlayıp özür dile (!) .Amaç ?

    YanıtlaSil
  3. belieber 4ever15 Kasım 2013 22:36

    Aga çocuk neden yalan söylesin ya ? Sonuçta bir milletin bayrağı. Tamam anladık sevmiyorsunuz, laf atmak zorunda da değilsiniz.

    YanıtlaSil