» » » Miley Cyrus "Dünyanın En Büyük Feministlerinden Biriyim!"

Miley Cyrus bir İngiliz radyosu ile yaptığı röportajında, MTV Avrupa Müzik Ödülleri sırasında sahnede sigara içmesi hakkında konuştu. Birçok kişi bu olayı pot kırmak olarak değerlendirse de, Miley gelen eleştirilerin umurunda olmadığını açıkça ifade etti.
"Bu hakkında düşündüğüm bir şey değil. Sadece odamdan çıkıp yürüyordum ve sonra aynen şöyle oldum; 'Oh, çantamda bu var.' Bu gerçekten komik olacak ve kimseye bir şey söylemedim. Bunun hakkında düşünmedim... ve yapacağımı herhangi birine anlatmadım. Bazı insanlar bunun üzerinde çok fazla düşünüyorlar bence... Bunu yapmamın bir nedeni yok. Sadece yaptım çünkü Amsterdam'daki hayranların bunu seveceğini biliyordum ve yaptığımda onlar çıldırmaya başladılar... Ama gerçekten sosyal medyanın ne dediğini umursamıyorum çünkü Google'da kendimi aramıyorum, bu yüzden onların ne dediklerini bilmiyorum. Ve umurumda da değil..."
Ayrıca başka bir İngiliz radyosu BBC Radyo'da ise Miley kendisinin dünyanın önde gelen feministlerinden biri olduğunu düşündüğünden bahsetti.
"Dünyanın en büyük feministlerden biri olduğumu hissediyorum çünkü kadınlara hiçbir şeyden korkmamaları gerektiğini söylüyorum. Tüm kızlar güzel. Adamlar plajda kendi (t—ies)(?) gösteriyorlar, biz neden yapamıyoruz? Hayatın çifte standardını anlamıyorum."
 *t---ies kelimesi sansürlenmişti. Orijinalini anlamadığımdan çeviremedim.

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. Onlarin yaptıklari herseyi biz yapsak erkek kız diye bir şey olmazdı zaten ayrı yaratılmamızın bir nedeni var. Erkeklerin yaptığı gibi her gece farklı kişiyle mi birlikte olalım? Eşitlik olmalı ama Miley'nin dediği eşitlik değil soyunmak icin bir bahane. Bizler kadın olarak kendimize ve vücudumuza saygımız olmalı.

    YanıtlaSil
  2. sus kiz Asli orospusu!!

    YanıtlaSil
  3. Saygı dediğin şey karşılıklı olmalıdır. mileyin her yaptığı doğru olmayabilir ama bu söylediği doğru bi sey. çifte standart bok gibi.

    YanıtlaSil
  4. Hayır değil. 3 harf var orada. Ve açılıp gösterilen bir şey de değil o yani. :D

    YanıtlaSil