» » » » » Selena Gomez : "Justin Bieber İçin Avusturalya'ya Gitmiştim."

Selena Gomez geçtiğimiz günlerde Florida'daki soyunma odasında Cameron Adams ile bir röportaj gerçekleştirdi. Gomez'in odasında filler vardı ve bu ona Avusturalya seyahatini hatırlattı.
Gomez ilk Avusturalya seyahatinden bahsetti.
"Eski erkek arkadaşım ile (Justin Bieber) Avusturalya'ya gitmiştim. Bu gizliydi. Fakat çok uzun sürmedi. Bir şeylerden emin olabilmek (bir şeyleri düzeltmek) için gitmiştim. Şimdi Stars Dance turu bittiğinde Avusturalya'ya gidebilirim. Sanırım o zaman bir turist gibi olacağım."
Söz konusu eski erkek arkadaşı Bieber oldu; Avusturalya turu ilişkilerinin yüksekte olduğu bir dönemmiş.
Gomez'in yeni albümü genellikle parti temalı bir albüm. Fakat şarkılar arasında Selena'nın özel duygularını ifade ettiği Love Will Remember şarkısını Justin'e yazdığını bilmeyen yoktur herhalde. 
Şarkının bir kısmında Gomez, "Sonsuzluğun olduğu bir yerde tekrar dans edeceğiz" diyor.
Bu kısım hakkında Selena; "Bu sözler benim şarkıdaki favori kısmım. Yaşananlar hakkında açıkça duygularım var. Duygularınızı paylaşmanın her zaman bir yolu vardır." diyor. 
Mayıs ayında Billboard ödüllerinde Selena Justin'i öptüğünde Taylor Swift'in yüz ifadesi bir süre manşetlerden düşmemişti. Bunun üzerine Selena bir itirafta bulundu; 
"Ben kameralar karşısında çok paranoyak oldum. O zaman çekildiğimizi bilmiyordum bile.Fakat artık farkında olduğumu söyleyebilirim."
Selena tabii ki en yakın arkadaşı Taylor hakkında konuşmayı da ihmal etmedi. 
"Taylor ve ben Jonas Brothers konserinde tanıştık. O 18 yaşındaydı ve bende muhtemelen 15 veya 16 yaşımdaydım. O benim için büyüktü ama sonra iyi arkadaş olduk. Taylor kesinlikle harika bir müzisyen ve o bazen benim ilham kaynağım oluyor."
Gomez şuanda çocuk yıldızdan bir kadın olma yoluna geçiş konumunda. Bu konu hakkında Gomez şöyle konuştu;
"Mesela Spring Breakers. Benim için büyük bir riskti. Film ya beğenilecekti yada nefret edilecekti. Bir çok insan bu filmde neden rol aldığımı merak ediyordu. Ama zamanla anladılar ve bana hak vermeye başladılar. Hayatımın sonuna kadar 'Disney Yıldızı' olarak kalamazdım."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. çok güzel söylemiş

    YanıtlaSil
  2. açıklamaları gerçekten çok iyi. ne eleştiriyor ne de yalakalık peşinde. her şey tam yerinde böyle. o yüzden çok seviyorum zaten Selena'yı.

    YanıtlaSil
  3. selenanın spring breakers filmini izledim film güzel ama aşırıya kaçmışlar ama güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı ve yine haklı meleğim <3

    YanıtlaSil
  5. Zaten Selena filmin yarısında gidiyordu. Ve o kadarda Vannesa vs. gibi kötü sahneleri yoktu. Ve bence yine haklı bir şekilde konuşmuş. Birde Jelen'ya sahte diyorlardı. Belieber olarak ben gerçekten ikisini çok yakıştırıyordum. Umarım Selena kendisini mutlu eden biriyle hayatını sürdürür.

    YanıtlaSil