» » » » Miley Cyrus'ın Stil Değişimi

Dönemin en çok konuşulan, en çok sevilen isimlerinden biri olan Miley Cyrus'ın stilindeki değişimlerden hepimiz haberdarız. Değişen stili modacılar tarafından eleştiriliyorken hayranları tarafından çok beğeniliyor. Ben de bu değişen stilini önce ve sonrası olarak inceleyelim, fikirlerimizi ve yorumlarımızı paylaşalım istedim.

Vee karşınızda çok eleştirilen, konuşulan Miley Cyrus'ın stil değişimi!



Öncelikle en sevdiğim eski görüntülerine bakıp özlem gidermek istiyorum. Eskiden günlük stilinde çok salaş ve güzel giyiniyordu. Özellikle kot şortları, beyaz bol tişörtleri ve salaş ceketleri çok sık tercih ediyordu. Ayy böyle de sanki ölmüş birinden bahsediyor gibi hissettim kendimi. E aslında doğru da; bir Miley Cyrus öldü, yeni bir Miley Cyrus geldi. Ben her zaman için bu stilini çok sevdim, seviyorum ve seveceğim. Bu tarzı bana çok samimi, doğal ve güzel geliyor. Tamamen Miley'yi anlatıyor, onun tarzına uyuyor gibi. Benim gözümde Miley Cyrus hep bu tarzıyla vardır, Miley lafını duyduğumda kafamda daima bu görüntüler belirir.


Eski günlük stili enfesti ama kırmızı halı stili için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Her zaman yaşına gitmeyecek elbiseleri seçerdi. Pulsuz payetsiz elbise giyemezdi. Giydiği olursa bile mutlaka bir yerinde dekolte olurdu. O güzelim günlük stilinden sonra ne kadar kötü bir şey söylememek istesem de, olmuyor işte. Cidden bunlar neydi ya? Hiç o tatlı yüz ifadesine gidiyor muydu bu süslü düğün elbiseleri? Hayır birde laf ettiğim elbiseleri kendimi satsam alamam ama yine de laf ederim orası da ayrı bir durum.


Aslında bu yazıda Miley'nin sadece stilinden bahsetmeye ve saçlarından uzak durmaya çalışacaktım ama elimde değil. Bu güzel saçlarına bakmadan geçmek istemiyorum. Bazen dalgalı, bazen düz, bazen topuz, bazense örgü yaptığı saçlarını çok ama çok seviyordum. Bence ona uzun saç fazlasıyla yakışıyordu. Nasıl gitti de bir anda kestirdi, o güzelim saçlarına kıydı aklım almıyor. Hepimizin canı çıkıyor saçlarımızı uzatmak için, o nasıl bu güzelim saçlarından vazgeçti bilemiyorum.


Eski Miley'yi bırakıp, yenisinin stiline de bakmalıyız artık. Aslında bu yeni stili çok ama çok güzel. Giydiği crop top'lar, şortlar, ceketler, mayolar heeepsi enfes. Ama Miley'ye, bakışlarına, sırıtışına zerre kadar yakıştıramıyorum. Bu kıyafetleri Rihanna giyse dibim düşerdi ama Miley giyince gözüme sadece itici ve zorlama görünüyor. Ha belki kızın stili böyledir, asi takılmak istiyor olabilir ama sadece eski haliyle kıyaslanınca bu yeni stilini bir türlü sevemiyorum. 


Bence Miley'nin kırmızı halıya karşı bir fobisi var. Eski stilinde de, yeni stilinde de kırmızı halı kıyafetlerinin bu derece kötü olmasını başka türlü kafam almıyor benim. O saçı kestirdi öyle, günlük hayatında en çılgın şekilde giyindi. Peki ya bu elbiseler ne oluyor? O sağ alttaki yeşil, payetli elbise nedir? Madem asi takılmak istiyor, bunlar ne o zaman? İşte ben bunu anlamıyorum. Kadının yüzü çok güzel, fiziğine laf edersem Allah çarpar zaten. E hadi dedik büyüdü, saçını falan kestirdi, tarzını değiştirdi. O zaman bu elbiseleri niye giyiyor? Madem bir stil seçti kendine, onu devam ettirseydi hep.


Uzun elbiselerinin iğrençliğinden kurtulup diğer kırmızı halı tercihlerine bakınıyoruz. Kırmızı halıda genellikle uzun elbiseler tercih etse de, bir kısıtlaması yok bu konuda. Miley'yi kırmızı halıda bazen crop top'la kalem etek, bazense tulum giymiş bir şekilde görmek mümkün. Vallahi bu tercihleri için ne desem bilemedim. Yüzü o kadar bebeksi ve güzel ki, kıyafetlerine laf atasım gelmiyor. Ama yinede sağ üst sağdaki elbisesinin çirkinliğini asla unutamam. Neyse, fazla laf atmak istemiyorum ve hemen geçiyorum bu kıyafetlerini.


Ben kötü bir şey demeyeyim derken Miley iyice saçmalıyor. Kırmızı halıdaki seçimlerinden daha da kötü kıyafetleri sahnede giyiyor, ya da giymiyor. Giymiyor diyorum çünkü stili değiştiğinden beri genellikle yarı çıplak geziyor. Aslında bu durumu çok anormal karşılamıyorum, sonuçta benimde öyle fiziğim olsa bende giyinik dolaşmazdım. Yani sahnede mayo giyinmesine lafım yok, hele Ajda Pekkan bile giyerken Miley'ye laf atamam mayo giyiyor diye. Ama neden bunları seçiyor ya? Niye gidip en iğrençlerini bulup üzerine geçiriyor? Allah bilir bu kıyafetlerinin fiyatı 9034597 basamaklı falandır, fiyatlarını okumaya matematiğim bile yetmez ama yine de bir türlü beğenemiyorum.


Stilini bu kadar değiştirmesinin asıl sebebinin saçları olduğunu düşünüyorum. Saçlarını kısa kestirdikten sonra kendisine bir öz güven geldi, kıyafetleri, şovları falan değişmeye başladı. Aslında eski saçlarını apayrı seviyordum. Yani bu saçına bin basar diye düşünüyorum ama bunlar da çok kötü değil. Sadece kıyafetleri fazla iddialı olduğu için saçları kötü geliyor diye düşünüyorum. Saçlarını böyle kestirmiş olsa, kıyafetlerinde bu kadar saçmalamasa ve performanslarını abartmasa gayet güzel olurdu. Ama Miley ne yaptı? Saçını kestirdiği yetmiyor gibi performanslarında iyice delirdi, kıyafetlerinde de saçmalamaya başladı. E hal böyle olunca herkes kendisi hakkında konuşmaya ve kıyafetlerini eleştirmeye başladı.


 O kadar laf attım kıyafetlerine, saçına, öncesine ve sonrasına ama bir yerde kabul ediyorum ki ciddi ciddi başarılı ve çok sevilen bir ünlü. Kapak olmadığı dergi kalmıyor kendisinin. Özellikle dergilerin fotoğraf çekimlerinde fiziğinin muhteşemliği o derece belli oluyor ki, gördükçe sinir krizleri geçiriyorum. Bu Miley'nin fiziği ne ara bu kadar iyi oldu onuda anlamıyorum. Bu fotoğrafları görüp kıskançlıklara girdim yine, aslında demek istediğim ben ne kadar değişen tarzını fazla bulsam da kız baya baya başarılı ve aynı zamanda çok sevilen bir ünlü.

Bir de "Miley büyüdü artık, stilinin bu şekilde değişmesi normal." tarzı yorumları sık sık duyuyorum. Buna katılmıyorum açıkçası, yaşı büyüdü diye her giydiği saçma kıyafeti normal karşılamak gerekmiyor bence. Tarzı değişmiş olabilir, daha iyi veya kötü olmuştur o tartışılır(benim deminden beri yaptığım gibi), ama kötü bir kıyafet giydiğinde de bunu büyümesine yorumlamak doğru gelmiyor bana.

Evet, Miley'nin stil değişimi benim gözümde bu şekildeydi. Tüm kötü yorumlarıma karşılık Miley'yi çok sevdiğimi ve çok güzel bulduğumu anlamışsınızdır diye tahmin ediyorum. Şimdi sizden Miley'nin bu değişen stili hakkındaki yorumlarınızı, düşüncelerinizi bekliyorum.

Not:Yazıda geçen "iğrenç" ifadeleri için Smiler'lardan özür dileriz.Yazı kontrol edilmeden yayınlandı.

dreamglamour

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

27 yorum:

  1. haklısın kesinlikle,çok değişti..

    YanıtlaSil
  2. Siz böyle yazıyorsunuz ama bu fazlasıyla açık bir eleştiri. Bu nedenle stil değişimi değil de eleştiri yazmanız gerekiyor.Stili konusunda ise dışarıda hala bence gayet güzel giyiniyor. Sahne kıyafetleri biraz fazla dikkat çekici oluyor. Kırmızı halı kıyafetlerinde o onun seçimidir beğenmiştir sonuçta. Kırmızı halı kıyafetlerinde sol alttaki kıyafeti bence gayet ona uymuş. Tamam eleştirirsinizde o kadar değil bence.

    YanıtlaSil
  3. bence dışarda giydikleri eski tarzına karşı çok fazla değişmemiş sadece daha açılmış ama sana katılıyorum kırmızı halıda çok kötü giyiniyor sahne kıyafetleri ise çok kötü değil ama çok iyide değil

    YanıtlaSil
  4. Sen ne hakla eleştiroyorsun bir resmi sayfa olarak tarafsız olmanız gerekirdi !

    YanıtlaSil
  5. Eleştiri yaparken hem olumlu yanlarını söylüyoruz hem olumsuz.Mesela bu yazıda geçmişteki stilini özlediğini ve beğendiğini belirtmiş yazarımız.

    Geçen hafta http://www.magazinee.net/2013/11/unlulerin-sokak-stilleri.html bu yazıda yine ağır yazdığını söyleyenler oldu.Ancak orada Lana'nın kendisini çok beğendiğini,sadece sürekli aynı şeyi giymesini eleştirdiğini bahsetti.

    YanıtlaSil
  6. Smiler, objektif bir Smiler15 Kasım 2013 23:10

    Bu sayfanın -ve sitenin- adminleri çok kaliteli de, üyeleri böyle bir mantıksız, saf, gerizekalı ya. Aslında insalara bu sıfatları yakıştırmam ama bu kadar cahil olmayın amk. Eleştiri ne demek? Edebiyat dersi de mi görmüyorsunuz? Eleştiri, iyi ve kötü yönleri yazmak demek, ki bence gayet de güzel olmuş. O payetli mal elbiseleri beğendiğinizi söylemeyin. Sonra kız sahnede çıplak geziyor "O byüdü tıamm mığ." olayındasınız. Tabii ki ne beni, ne sizi, ne de medyayı alakadar eder, "Sizi ilgilendirmiyor" deyip geçersin, yiyorsa konuşmaya devam etsin. Ama "Destekliyorum" ne lan. Bu ülkenin %54'ü yobaz, neyi destekliyorsun mal. Sanki çok modernsiniz de. Eleştirinin ne olduğunun ve Miley'i seviyoruz diye her bokunu beğenmenin ne derece saçma bir şey olduğunun farkına varın artık. Büyüyün ya.

    YanıtlaSil
  7. Kalipso A.Jackson16 Kasım 2013 09:23

    Miley artık büyüdü , o aynı kalmaz safsatalarına gerek yok . Miley artık sapına kadar pop yapıyor ve pop yapmak için gerekli olan farklılıktır. Miley hem farklı , hem iyi pop yapıyor. Tarzı da eskisine göre çok daha iyi.

    YanıtlaSil
  8. Melda ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ16 Kasım 2013 10:00

    Eskisi çok sadeydi şimdi daha iddaalı :)

    YanıtlaSil
  9. tamam eleştirin fakat çok iğrenç diyorsunuz?

    YanıtlaSil
  10. ben sana gercekten hak veriyorum. miley cok guzle. fizigi ayri guzel. giysileri kendine yakismiyo. haklisin rihannaya cok yakisir. ama miley tarzini bulamiyor

    YanıtlaSil
  11. Ben de smiler'ım yeni tarzının,saçını yaptıklarını beğeniyorum.
    Ama ben cevap vereyim. O büyüdü neden diyoruz. Çünkü değişiminin başka açıklaması yok. Ben Miley'nin daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Şarkıları daha kaliteli . Niye beğenmeyelim ki? . Lady Gaga , Rihanna önceden de giyiyormuşmuş da bilmemne. gerçekten aptallık. Lady Gaga ve rihanna sahnelere çocukken mi çıktılar. Hepsi yeterince büyüktü.Ama miley çocuk yaşta çıktı. Rihanna yaşlarında çıksaydı ne diyecektiniz. Hiç bir şey. Yani Miley büyüdü kardeşim. Onu güzel kafan sok. Rihanna Disney Channel'da Hannah olsaydı büyüyünce Miley gibi değişseydi onu da nasıl eleştirirdiniz görürdük. yani miley nin kararı kim ne diyebilir. ama şunu bil ki herkes eleştirmen olmuş. Tüm ünlüler Miley'ye yüklenyor. Desteklemeeyelim de ne yapalım. Smiler'san yeni tarzını beğenmesen bile destekleyeceksin. Eğer sevdiğin ünlülnün gözünün önünde büyük bir çöküş yaşamasını istemiyorsan tabi.

    YanıtlaSil
  12. Ben de smiler'ım yeni tarzının,saçını yaptıklarını beğeniyorum.

    Ama ben cevap vereyim. O büyüdü neden diyoruz. Çünkü değişiminin başka açıklaması yok. Ben Miley'nin daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Şarkıları daha kaliteli . Niye beğenmeyelim ki? . Lady Gaga , Rihanna önceden de giyiyormuşmuş da bilmemne. gerçekten aptallık. Lady Gaga ve rihanna sahnelere çocukken mi çıktılar. Hepsi yeterince büyüktü.Ama miley çocuk yaşta çıktı. Rihanna yaşlarında çıksaydı ne diyecektiniz. Hiç bir şey. Yani Miley büyüdü kardeşim. Onu güzel kafan sok. Rihanna Disney Channel'da Hannah olsaydı büyüyünce Miley gibi değişseydi onu da nasıl eleştirirdiniz görürdük. yani miley nin kararı kim ne diyebilir. ama şunu bil ki herkes eleştirmen olmuş.

    YanıtlaSil
  13. Tarz götünü açmak değildir canım.

    YanıtlaSil
  14. Maalesef yazı kontrol edilmeden yayınlandı,bir aksilik oldu."İğrenç" ifadesini çıkarmamız gerekiyordu.Bu konuda özür dileyebilirim.

    YanıtlaSil
  15. Kalipso A.Jackson16 Kasım 2013 15:57

    Götünü açmak onun tarzı değilki. Farklılığı. Miley Cyrus'un tarzı sınırının olmaması.

    YanıtlaSil
  16. Yorumlardaki mallara koptum cidden. Kendine gore, zevklerine gore yorum yapmis yazar ve soyle soyle olsaymis daha iyi olurdu demis. Stiliyle ilgili bir yazi sonucta, ne bekliyordunuz ki? Ellerinize saglik, cok samimi ve guzel olmus.

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık harika yazmışsın.Bir Smiler olarak söylüyorum ki Miley artık Miley değil.Kimsenin de sana laf atmaya hakkı yok,eleştirmişsin ve çokta güzel eleştirmişsin.Ama bence o saçlarını kestirmeden önce de Miley'in çok iyi olduğu söylenemezdi.Biz Hannah Montana'yla tanıdığımız için tuhaf geliyor ama dizi devam ederken çektiği "Who Owns My Heart" klibibinin Party İn The Usa gibi olduğu söylenemez.Küçüklükten çekilmiş bir sürü kötü fotoğrafını bulabilirsiniz,sonrada "Miley çok değişti" diyemezsiniz.2008'den beri Miley'i takip ediyorum ve değiştiğini görmedim.Disneydeyken bu kadar değildi tabiki ama eğer We Can't Stop gibi bir klibi Disney'deyken çekseydi direk atılırdı.He Disney'e bağlı değil kariyeri ama çoğu "Çocuğunuza en kötü örnek olan kişi?" gibi anketlerde Miley seçiliyor malesef.Liam'la Miley ayrıldı ve artık eskisinden çok daha kötü olacağını düşünüyorum,eyvah eyvah doğum günüde yaklaşıyor Mileyin.HAZIR OLUN TÜM BAŞLIKLAR MİLEY İLE İLGİLİ OLACAK VE TÜM YORUMLAR "RİHANNA YAPSA BİR ŞEY SÖYLEMEZDİNİZ AMA" OLACAK.MİLEY SELENAYLA KARŞILAŞTIRILACAK VE HAKARETE UĞRAYACAK.

    YanıtlaSil
  18. Bence çok değişti Hannah Montana mı iyi yoksa sence şuan ki halimi!

    YanıtlaSil
  19. SMİLERELEŞTİRENAMAYARGILAMAYAN17 Kasım 2013 19:26

    Sanki bu eleştirme konsuna fazla takılmış? Bir kişi eleştiriyor ve sizde onu eleştiriyorsunuz! Bakıyorum da Kraldan fazla kralcı'sınız Smilers! Bende bir smiler'ım ve GURUR duyuyorum ama eleştirmenin iyi birşey olmadağını düşünmüyorum sadece fazla abartılıp duyguları kırmadığınız sürece... Şuan sizi eleştiriyorum bakın eleştiri böyle olmalı bence.. Kalp kırmadan! Admin yada yazan kişi herneyse.. Miley senin dediklerini duymuyor. Okumuyor. Hatta haberi bile yok yani umrunda değilsin diyebiliriz. Benim anlamadığım ve eleştiren ve ELEŞTİRİLEN smiler'lara katılıyorum. Bir eleştiri kesinlikle o kişiye bir uyarı, öğreti vermeli. Birşeyler kazandırmalı. Bu Miley'e ne kazandırdı? Ne öğretti? Duysaydı saçına kaynak yaptırıp davranışlarını değişrir miydi sanıyorsun? yanılıyorsun. Bu eleştiri değil. ELEŞTİRMEK BÖYLE OLMAZ. BU YARGILAMAK! BU ÖN YARGI... Şimdi KÜFÜR ETMEDEN cevaplayacaksan sadece ELEŞTİRİYE açığım YARGIYA değil.

    YanıtlaSil
  20. Öncellikle şunu söylemek istiyorum. Tamam eleştiri yaz yazma diyen yok ama gerçekten Miley'i küçük düşürmek için elinden geleni yapmışsın bence. Büyük bir blog olarak nasıl böyle bir yazının bu derece küçük düşürücü kelimelerle binlerce insanın okumasıını sağlarsanız? Gerçekten sizin gibi bir bloga bunu yakıştıramadım. Kaliteli bir yazar kesinlikle böyle saçma bir yazı yazmazdı. Sen beğenmiyor olabilirsin fakat gelipde buraya ''çok iğrenç bir seçim'' ''kırmızı halıdaki kıyafetlerin iğrençliği'' tarzlarında yazı yazamassın. Bu düşünce değil, ezikleme. İyi bir yazarsan saygılı olmak zorundasın. Bu onun stili. Objektif davranayım derken, kimseyi küçük düşüremezsin. Aradaki çizgiye dikkat etmelisin, eğer kendini kaliteli ve objektif bir yazar olarak adlandırıyorsan ki, bu yazıdan sonra ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca Miley isterse çıplak gezer. Bundan size ne ? Sana mı sorucak nasıl gezeceğine? Hala şu yukardaki ''iğrenç'' kelimesindeyim. Hayır yani sanki dünyaca ünlü modacısın.Şimdi kimse gelipde bu onun fikri demesin bana. Şu yukarıda ''iğrenç'' kelimesinden sonra kimse bunu diyemez. Bi küfür etmediğin kalmış cidden. Burda hayranı olan var, olmayan var. Herkese saygılı davranmak zorundasın. Biz onun stilini seviyoruz. Sen sevmiyor olabilirsin fakat bunu güzel bir şekilde dile getirmeliydin. Onu ezikleyerek ya da iğrenç tarzı kelimeler kullanarak değil. Bir yazı yamadan önce mutlaka onu seveninde sevmeyeninde olduğunu unutmamalısın. Yoksa bu tepkilerden daha fazlasını alırsanız.Gerçekten blogunuzu takip etmeyi bırakma noktasına kadar geldim. Umarım yaptınız terbiyesizliği telafi edersiniz. Yinede fikirlerine saygılı davranmak istiyorum. ''iğrenç'' kelimesi dışında tabiki. Ama gerçekten o büyüdü ve eskisi gibi kafasında sarı bir perukla şebeklik yapamaz. Yaptığı şarkılarla tarzını ayak uyduruyor. Siz Hannah Montana devrinde kalmışsınız hala bence. O hala 16 yaşında değil ve hayatı mükemmel olamk zorunda da değil.

    YanıtlaSil
  21. Öncellikle şunu söylemek istiyorum. Tamam eleştiri yaz yazma diyen yok ama gerçekten Miley'i küçük düşürmek için elinden geleni yapmışsın bence. Büyük bir blog olarak nasıl böyle bir yazının bu derece küçük düşürücü kelimelerle binlerce insanın okumasıını sağlarsanız? Gerçekten sizin gibi bir bloga bunu yakıştıramadım. Kaliteli bir yazar kesinlikle böyle saçma bir yazı yazmazdı. Sen beğenmiyor olabilirsin fakat gelipde buraya ''çok iğrenç bir seçim'' ''kırmızı halıdaki kıyafetlerin iğrençliği'' tarzlarında yazı yazamassın. Bu düşünce değil, ezikleme. İyi bir yazarsan saygılı olmak zorundasın. Bu onun stili. Objektif davranayım derken, kimseyi küçük düşüremezsin. Aradaki çizgiye dikkat etmelisin, eğer kendini kaliteli ve objektif bir yazar olarak adlandırıyorsan ki, bu yazıdan sonra ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca Miley isterse çıplak gezer. Bundan size ne ? Sana mı sorucak nasıl gezeceğine? Hala şu yukardaki ''iğrenç'' kelimesindeyim. Hayır yani sanki dünyaca ünlü modacısın.Şimdi kimse gelipde bu onun fikri demesin bana. Şu yukarıda ''iğrenç'' kelimesinden sonra kimse bunu diyemez. Bi küfür etmediğin kalmış cidden. Burda hayranı olan var, olmayan var. Herkese saygılı davranmak zorundasın. Biz onun stilini seviyoruz. Sen sevmiyor olabilirsin fakat bunu güzel bir şekilde dile getirmeliydin. Onu ezikleyerek ya da iğrenç tarzı kelimeler kullanarak değil. Bir yazı yamadan önce mutlaka onu seveninde sevmeyeninde olduğunu unutmamalısın. Yoksa bu tepkilerden daha fazlasını alırsanız.Gerçekten blogunuzu takip etmeyi bırakma noktasına kadar geldim. Umarım yaptınız terbiyesizliği telafi edersiniz. Yinede fikirlerine saygılı davranmak istiyorum. ''iğrenç'' kelimesi dışında tabiki. Ama gerçekten o büyüdü ve eskisi gibi kafasında sarı bir perukla şebeklik yapamaz. Yaptığı şarkılarla tarzını ayak uyduruyor. Siz Hannah Montana devrinde kalmışsınız hala bence. O hala 16 yaşında değil ve hayatı mükemmel olmak zorunda da değil.

    YanıtlaSil
  22. pop veya stil oranı buranı açarak olmaz miley in davranışları ve klibindeki hareketleri çok ama çok saçma bence artık tuhaf şeyler yapıyor veya başka şeyler ima etmeye çalışıyor.

    YanıtlaSil
  23. Ben bir smiler değilim ama mileyi ve şarkılarını seviyorum kendisini de seviyordum ama artık sevmemeye başladım çünkü bana göre illuminati denen grubun etkisi altında ve saçma sapan şeyler yapıyor yada yaptırılyor.Bu onun klibinde şarkılarında ve davranışlarında çok belli siz de bunun farkındasınız ve görmezden geliyosunuz ayrıca bence eleştiri yapmak doğal bişey herkes eleştiri yapabilir burası özgür bi ülke.

    YanıtlaSil
  24. eleştirir ne var bunda herkes eleştirebilir ve ayrıca miley gerçekten çok değişti klibinde kullandığı kelimeler,davranışlar,hareketler,giysiler,giyinmeden çektiği klipler ne kadar aşırıya kaçtığını kanıtlıyor.Hem ayrıca herkes mileyi illa çok sevmek zorunda değil sonuçta o bi şarkıcı ve illa ki kendisini sevmek zorunda değiliz şarkıları da öyle.Saçı güzel giydikleri iddialı ama yaptıkları gerçekten saçma ve aptalca.

    YanıtlaSil
  25. SMİLERS SMİLERS SMİLERS29 Ocak 2014 00:54

    Hey Allahım ya şurda yazan tüm yorumları okudum hepsi aynı ikiye ayrılmış -mükemmel- iğrenç .. Yeter ya kimse sizin mantık çerçevenizde yaşamak sizin kurallarınız sınırında hayatını devam ettirmek zorunda değil! eleştirileriniz tamamen saçma bu onun hayatı ayrıca evet o büyüdü! İçlerinizden bir kaçı metalcidir yada rock sever hippi giyinir veya hip hop dinler pardonda siz annenizin karnında siyah kıyafetlerle hippi sortlarla punk badilerle mi çıktınız? hepiniz zamanla bu giyim tarzını seçtiniz giydiniz. hepimiz küçükken pembe kırmızı rengarenk giyiniyormusuzdur zamanla isteklerimiz değişti ve evet onunda değişti siz hala 10 yaşında mı giyiniyorsuzuz? Miley 21 YASINDA 21!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kendinize gelin! eger onu kısa saçlı vs tanısaydık 21 yaşında ünlü olsaydı yadırgamıcaktık değilmi aynı nicki minaj aynı GAGA aynı keşha gibi ulan nicki boynuna cinsel organ taktı gaga hep farklı çıplak vs. keşha idrarını içti ulan miley bunların 3/1 ini yapsaydı onu asardınız herhalde. objektiflikmiş evet yaptıklarında yanlışlıklar var ama bu sadece davranışları giyimi yüzünden kusura bakmayın kimse yargılanamaz. Davranışları değişti değişmek zorunda bu onun çıkışı olmak zorunda aksi taktirde birdaha asla çıkamaz disneyden. Demi rehabilitasyon a gitti kolaycageçiş dönemini atlattı ama miley bi süre böyle davranmalı ki kitlesi çocuk kitleden çıksın ve buraya yazıyorum mileynin bu albüm turneleri bangerz le ilgili herşey bitsin yeni albüm başlasın düzelicek! bu albüm onun geçişi bu kız mayısmıydı martmıydı cosmopolitan dergisine verdiği röportajda gayet ve gayet normaldi 1 ayda mı değişti ? değişemez kimse o kadar kısa zamanda ayak uyduramaz. unutmayın bu hayatta zorunda kaldığımız şeyler yaparız miley şu an aykırı olmak zorunda allah aşkına o hala çok güzel sadece saçını kestirdi lan saçını en yakın arkadaşınız saçını kestirdi diye ondan vaz mı geçerdiniz veya kıyafetini beğenmediğinz için artık kırmızı halı seçimleride muhteşem bence Birinden ufak hataları olduğu için vazgeçmeyin o geçmezdi en azından evet smilerım diye her haltını onaylamıyorum bazı davranışları çok fazla aykırıı fazla! ama onu her haliyle seviyorum hatalarıyla ve hatalarıylada yanındayım zor bir dönem atlatıyor liam illu noah anne ve babası boşandı hepsi aynı anda albüm kolay şeyler değil o şu an göstermesede yıkıldı buzdan bir maske takıyo dans ediyo eğleniyomuş gibi yapıyo ama parti bittiğinde eski insan geri dönüyo onu görmedim ama biliyorum işte en azından 7 yıldır bu böyle 1 aydada değiştiğini düşünmüyorum. o ağır depresyonda ama smilers için ayakta sizde ayaga kalkın ve yanında olun karşısında değil kimse isteyerek kötü, sevilmeyen, iğrenç (tabir ettiğiniz)kişi olmak istemez.

    YanıtlaSil
  26. bu kıyafetleri miley seçmiyor modacısı seçiyor neyin kafası amk

    YanıtlaSil